معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در جمع دانش آموزان دختر زیارت اولی :

برگزاری اردوی دانش آموزان زیارت اولی ،فعالیتی قلبی و عاشقانه است

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش درآیین آغاز سیزدهمین دوره دانش آموزان دختر زیارت اولی گفت :برگزاری اردوی دانش آموزان زیارت اولی فعالیتی قلبی و عاشقانه است که قطعا سبب برکت سایر فعالیت های ما خواهد بود.

کد مطلب: ۸۳۷۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی دانش آموزان زیارت اولی ،فعالیتی قلبی و عاشقانه است

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در آیین آغاز سیزدهمین دوره اردوی دانش آموزان زیارت اولی اظهار داشت: بی شک لطف و عنایت خاص حضرت علی بن موسی الرضا(ع) شامل حال دانش آموزان زیارت اولی شده است که در آستانه روزهای دهه کرامت که آرزوی تمام عاشقان حضرت است که در این بارگاه حضور داشته باشند توفیق زیارت یافتند و ما نیز به خود افتخار می کنیم که امروز خادم بهترین زائرین امام رضا (ع) هستیم.

وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این اردوی معنوی افزود :این اردو با تمام فعالیت های وزارت آموزش و پرورش متفاوت است چرا که یک اردوی تکلیفی نیست بلکه فعالیتی قلبی و عاشقانه است که قطعا سبب برکت سایر فعالیت های ما خواهد بود.

کاظمی با اشاره به ارزش زیارت امام هشتم(ع) در روایات ائمه اطهار (ع) خاطر نشان کرد :توفیق زیارت امام رضا (ع) نعمتی بسیار بزرگ است و در قالب این اردو زیارتی ماندگار و مایه برکت هم برای زائرین و هم برای خادمین خواهد بود.

قابل ذکر است در سیزدهمین دوره اردوی دانش آموزان زیارت اولی سراسر کشور 2800 نفر از دانش آموزان استان های سراسر کشور و حدود چهار هزار دانش آموز زیارت اولی از خراسان رضوی میهمان بارگاه امام مهربانی ها(ع) خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار