چهارشنبه ۱۳ تیرماه

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزه تشکیل شد

هدایت تحصیلی و ثبت نام

فرماندار فیروزه در جلسه شورای آموزش و پرورش از افزایش 4/4 درصدی جمعیت شهرستان فیروزه در مقایسه با سال 95 خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۴۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد

این جلسه که روند هدایت تحصیلی و ثبت نام دانش آموزان مهم ترین دستور کار آن بود با حضور طاها؛ امام جمعه، صالحی؛ فرماندار،حیدری؛ مدیر اداره، ایروانی؛ معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت و سایر اعضا و مدعوین در محل فرمانداری شهرستان فیروزه برگزار شد.

صالحی؛ فرماندار لزوم توجه و برنامه ریزی های مدون با لحاظ نمودن افزایش جمعیت کنونی شهرستان را در ترسیم چشم انداز آینده مردم این مرزو بوم که از جمله آن مسائل مربوط به حیطه حساس و تأثیرگذار آموزش و پرورش را در بر می گیرد خواستار شد.

وی هم چنین هدایت تحصیلی را به عنوان عامل وامری مهم در آینده ی دانش آموز قلمداد نمود و بر اجرای دقیق و بهینه آن که در مجموع باعث گام نهادن دانش آموزان در مسیری مطمئن و البته موفق شود تأکید کرد.

حیدری؛ مدیر اداره نیز ضمن تشکر از اعضا، به ارائه گزارشی از توفیقات سال تحصیلی گذشته در حوزه های عمرانی، آموزشی و پرورشی ارائه کرد و با اذعان نمودن به این نکته که هدایت تحصیلی به واقع گام مهمی در تعیین سرنوشت دانش آموز می باشد،از پیگیری سود مندانه و حصول نتیجه ای درخور در خصوص انجام فرایند صحیح و رضایتمندانه هدایت تحصیلی با تلاش همه دست اندرکاران این بخش خبر داد.

در ادامه ایروانی؛معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت در خصوص راه اندازی شبکه ی بی سیم( وایرلس) آموزشگاه ها در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و گسترش دولت الکترونیک که در فاز اول این طرح، 35 مدرسه از خدمات بهینه و مقرون به صرفه آن از جمله ایجاد شبکه یکپارچه بین اداره و آموزشگاها، صرفه جویی در هزینه ها، بهره مندی از قابلیت ویدئو کنفرانس و تبادل اطلاعات در عین برقراری ارتباط امن و کامل بهره مند خواهد شد و افزایش بهره وری را می توان ازاهم خدمات آن برشمرد توضیحاتی به اعضا ارائه داد.

روند انجام ثبت نام و رصد دقیق آن از سوی اداره با انجام بازدیدهای مکرر و حضور در آموزشگاه ها نیز از جمله مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار