محمد حسین عابدی مدیر آموزش و پرورش زاوه خبر داد :

شکوفا شدن چهره های جدید در عرصه های مختلف قرآنی فرهنگی هنری

زاوه (پانا)- همایش تجلیل از چهره های برتر قرآنی ، نفرات برگزیده مسابقات فرهنگی هنری و فعالین حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش زاوه برگزار شد .

کد مطلب: ۸۲۳۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
شکوفا شدن چهره های جدید در عرصه های مختلف قرآنی فرهنگی هنری

در این آیین که با حضور مژگان ساعدی، رئیس اداره مبارزه با آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان رضوی ، امام جمعه و مدیر آموزش و پرورش زاوه برگزارشد .

ساعدی، ضمن تبریک و قدردانی از دستگاههای برون سازمانی به خاطر همراهی متعهدانه و مداوم و راه اندازی اورژانس اجتماعی گفت: اورژانس اجتماعی از مهم ترین ارکان تاثیر گذار در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است و می طلبد با اطلاع رسانی مدیران در زمینه همکاری با آورژانس اجتماعی بتوان با حرکتی اساسی در رمینه کاهش آسیب های اجتماعی گامهای موثری را برداریم .

وی ادامه داد: مراکز مشاوره یکی از دیگر ارکان تاثیر گذار در بحث های پیشگیری است که با فرهنگ سازی موثر و اقدامات مناسب می توان دانش آموزان و خانواده ها را برای هدایت تحصیلی و مشاوره ای به این مراکز معرفی کرد .

محمد حسین عابدی مدیر اموزش و پرورش زاوه نیز در این همایش خاطر نشان کرد: تجلیل از چهره های قرآنی و منتخبین مسابقات فرهنگی و هنری و فعالین حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در راستای تشویق دانش آموزان و ترغیب این عزیزان برای کسب موفقیت های بیشتر در عرصه های مختلف فرهنگی هنری است

عابدی در ادامه ضمن تقدیر از کلیه تلاشگران و دلسوزان این عرصه افزود: امسال با مدیریت و تدبیر خوبی که همکاران حوزه پرورشی در تمامی فعالیتهای پرورشی داشته اند شاهد شکوفا شدن چهره های جدیدی در عرصه های مختلف فرهنگی هنری و قرآنی هستیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار