رئیس جمهوری وارد شهرستان سبزوار شد

رئیس جمهوری صبح روز یکشنبه به منظور سفری دو روزه به خراسان رضوی وارد شهرستان سبزوار شد.

کد مطلب: ۸۱۹۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جمهوری وارد شهرستان سبزوار شد

حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه سبزوار مورد استقبال استاندار خراسان رضوی ، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
رئیس جمهوری قرار است، در آغاز این سفر طی صبح امروز در ورزشگاه شهید مظهری سبزوار با مردم این شهرستان دیدار کرده و در جمع آنان سخنرانی نماید.
پس از این دیدار مردمی ،فاز اصلی پروژه پارس فولاد جوین هم طرح های توسعه ای هم دارد و پروژه ای بزرگ با حدود 374 میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و 32 میلیون یورو اعتبار ارزی است با حضور رئیس جمهوری بهره برداری می شود.
رئیس جمهوری در ادامه این سفر عصر امروز به شهرستان نیشابور می رود و در ورزشگاه تختی با مردم این شهرستان دیدار می کند و مجتمع فولاد نیشابور هم در ادامه با حضور دکتر روحانی بهره برداری می شود.
پس از آن رئیس جمهوری به مشهد وارد می شود وبه زیارت بارگاه منور رضوی مشرف خواهد شد.
دومین روز سفر رئیس جمهوری نیز بهره برداری از پروژه یک پروژه عمرانی مشهد آغاز و پس از آن نشست با نخبگان و شورای اداری و توسعه استان و بهره برداری از تعدادی از پروژه های عمرانی و اقتصادی استان انجام می شود.
وی همچنین در پایان این سفر نشستی با اصحاب رسانه خواهد داشت و مصوبات و تصمیمات و دستاوردهای این سفر برای خراسان رضوی و مردم این خطه را اعلام خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار