افتتاحیه جشنواره جابربن حیان در ناحیه 5 مشهد

مشهد (پانا) - معاون آموزش ابتداییاداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد : فرصت فهمیدن به جای حفظ کردن با حذف آزمون ها فراهم شد.

کد مطلب: ۸۰۴۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه جشنواره جابربن حیان در ناحیه 5 مشهد

افتتاحیه نمایشگاه جابربن حیان همزمان با هفته تربیت اسلامی با حضور مسئولین استانی و مسئولین ناحیه پنج درفرهنگسرای امت برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی خراسان رضوی، ضمن عرض تبریک هفته امور تربیتی گفت: حذف آزمون هایی که در مسیر راه دانش آموزان قرار داشت، فرصتی را فراهم نمود تا دانش آموزان در فضایی بدور از استرس و نگرانی به درک و فهم واقعی مطلب و نه حفظ آن بپردازند.

ابوالحسن حقیقی جشنواره جابر را فرصتی برای شکوفایی خلاقیت ها و نوآوری های دانش آموزان و همچنین زمینه ای برای ایجاد نشاط و شادی در دانش آموزان دانست.

بهراد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه پنج، ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان، و با اشاره به پیشینه درخشان علم در ایران قبل و بعد از اسلام گفت: پژوهشگران حوزه آموزش ابتدایی معتقدند اگر بتوان علم را به سه وجه مجسم، نیمه مجسم و مجرد آموزش داد آنگاه شما در آموزش موفق هستید. خوشبختانه جشنواره ها و نمایشگاه هایی همانند جابر بن حیان می تواند ما را به این سمت و سو سوق دهد و ما را با این نوع از آموزش آشنا نماید.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با تلاش و کوشش، نسل آینده، نسلی دانش پژوه و محقق بار بیاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار