مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی مطرح کرد:

سواد آموزی لازمه ارتقا کیفیت زندگی است

مشهد(پانا): نشست مشورتی اعضای حوزه معاونت سواد آموزی با مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۴۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
سواد آموزی لازمه ارتقا کیفیت زندگی است

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست مشورتی با اعضای حوزه معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی سواد آموزی را لازمه ارتفا کیفیت زندگی دانست و افزود:علی رغم تلاش های فراوان و بسیار خوبی که در حوزه سواد آموزی در سطح استان انجام شده ،سطح انتظار کسب رتبه اول در این حوزه است.

وی با اشاره به ضرورت توجه بیش از پیش به بحث با سوادی اولیا دانش آموزان خاطر نشان کرد:اگر اولیا دانش آموزان با سواد باشند مشارکت و تعامل آن ها با مدرسه بیشتر خواهد بود و زمینه تعلیم و تربیت فرزندانشان بهتر و بیشتر فراهم می گردد.

خدابنده در خصوص مراکز سواد آموزی در سطح استان عنوان کرد:در حال حاضر 76 مرکز سواد آموزی در سطح استان دایر است که در سال آینده این تعداد به 100 واحد سواد آموزی افزایش خواهد یافت.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن تاکید بر ضرورت ارتقا کیفیت آموزش ها تصریح کرد:باید بتوانیم کیفیت آموزش ها و مهارت ها را ارتقا دهیم و برای سواد آموزان انگیزه ایاد نماییم چرا که اگر در این حوزه سواد آموزان به دنبال رفع نیاز خود نباشند بر انگیزه آن ها تاثیر خواهد گذاشت و نتیجه اصلی حاصل نخواهد شد.

در ابتدای جلسه مصطفی اسدی معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن اعلام کسب رتبه چهارم سواد آموزی در کشور گزارشی از وضعیت این حوزه ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار