حسن یادگاری در گفتگو با پانا

باید در هفته تربیت به اهمیت نقش همه عوامل پیرامون در مسئله تربیت بپردازیم

مشهد(پانا): معاون پرورشی و فرهنگی تبادکان ، هفته امور تربیتی را به همه پرچمداران امر تربیت که رسالت ارتباط اصلاحی و معنوی با دانش آموزان را بر عهده دارند تبریک عرض می کنم

کد مطلب: ۸۰۲۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
باید در هفته تربیت به اهمیت نقش همه عوامل پیرامون در مسئله تربیت بپردازیم

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی،حسن یادگاری معاون پرورشی و فرهنگی ضمن تبریک هفته امور تربیتی به تبین و تشریح فعالیت های تربیتی وپرورشی در حوزه کاری خود پرداخت.

وی گفت: مربیان و معاونین پرورشی خوب ما در کف مدرسه علی رغم کمبودهای مالی و مشکلات منطقه محروم تبادکان و حاشیه شهر توانسته اند با حضور خود نشاط و شادابی را به دانش آموزان منتقل کنند و ما وظیفه داریم از تلاش تک تک مربیان و معاونین پرورشی و همچنین مدیرانی که با نگاه پرورشی سعی در رساندن دانش آموزان به آرامش و آینده ای بهتر را دارند، تشکر نماییم.
وی یادآور شد: درست است که ما در هفته امور تربیتی به مربیان پرورشی توجه می کنیم ولی اعتقاد مابر این است که هفته امور تربیتی هفته تمام انسان هایی است که دل در گرو بحث تربیت دارند، چون تربیت تفکیکی نیست بلکه ترکیبی است به این معنا که همه اسباب و عوامل و همه نیروها حتی فضای فیزیکی در امر تربیت تاثیر گذار هستند.

وی افزود: تربیت امر تفکیکی نیست که بگوییم فقط حوزه پرورشی متولی امر تربیت است و امروزه تمام عوامل از جمله خانواده و اجتماع نیز در امر تربیت شریک هستند، اما متولی خاص تربیت دانش آموزان آموزش و پرورش و در رأس آن معاونین و مربیان پرورشی است که ریشه در نگاه خوب دو شهید بزرگوار رجایی و با هنر دارد.

یادگاری ادامه داد: در نگاه ما و عموم جامعه مربی پرورشی همچون خورشیدی است در امر تربیت و پرورش فکری و اجتماعی دانش آموزان فعالیت دارد .

معاون پرورشی و فرهنگی تبادکان گفت: ما یک تربیت به معنی عام و یک تربیت به معنای خاص داریم بدین معنی که و وقتی می گوییم تربیت امری است دینی و غیر دینی و در همین راستا هفته تربیت باید کمک کند و آشتی ایجاد کند بین امر تربیت دینی و اجتماعی و نمی توانیم بگوییم هر تربیت دینی یک تربیت اجتماعی است.

وی در پایان عنوان کرد: ما در هفته تربیت باید به اهمیت نقش همه عوامل پیرامون در مسئله تربیت بپردازیم تا آنها را شریک در کار خود بدانیم و با این وفاق و تَعاوَنُوا عَلَی البِّرِّ ایجاد کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار