ابوالحسن شدتی در گفتگو با پانا:

تقویت دین باوری ازاصول تربیتی در آموزش و پرورش است

جلگه رخ(پانا): معاون پرورشی و تربیت بدنی جلگه رخ گفت: ایجاد فضای شاد و مفرح در اعیاد اسلامی و ملی منجر به تقویت دین باوری در دانش آموزان می شود

کد مطلب: ۸۰۲۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تقویت دین باوری ازاصول تربیتی در آموزش و پرورش است

ابوالحسن شدتی معاون پرورشی و تربیت بدنی جلگه رخ در گفتگو با خبرنگار پانا از خراسان رضوی ضمن تبریک هفته امور تربیتی گفت: ایجاد فضای شاد و مفرح در اعیاد اسلامی و ملی منجر به تقویت دین باوری در دانش آموزان می شود که از اهداف ما در آموزش و پروش جلگه رخ است و البته این خود مقدمه ای است برای بهبود نگرش مثبت و افزایش امید و تلاش برای آینده سازان ایران.

شدتی در ادامه افزود: ما در آموزش و پرورش جلگه رخ به مدد همه کارشناسان و همکاران طرح های عملیاتی برای افزایش روحیه تلاش و خدمت برنامه ریزی کرده ایم که ازجمله: با مدیریت سازمان دانش آموزی خود طرح «گل امید» را اجرایی کرده ایم که در این طرح در تمام فضای بلا استفاده مدارس گل محمدی کاشته می شود تا علاوه بر ایجاد محیط سبز و دل انگیز، از محل فروش این گل برای سازمان دانش آموزی و مدارس در آمد زایی داشته باشیم.

وی گفت: از آنجا که معتقدیم مربی دانا، تونا و زنده دل می تواند در مدارس تحول ایجاد کند، اردوهای آموزشی و تفریحی برای مربیان خود برنامه ریزی کرده ایم. و در همین راستا مسابقات مختلف ورزشی به صورت دوره ای برای همکاران و دانش آموزان در حال اجرا است.

وی افزود : علاوه بر این با هماهنگی های به عمل آمده با اداره کل، در تلاشیم با استفاده از پتانسیل بسیار بالای مشاوران خود و حتی دعوت از اساتید مطرح کشوری، درمقابله با آسیبهای اجتماعی، یاور دانش آموزان و خانواده های آنان باشیم.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش در پایان گفت: امور تربیتی یادگار شهیدان رجایی و باهنر است و ما باید مانند آن بزرگواران با روحیه خستگی ناپذیر برای تربیت نسل جوان امروز خود تلاش کنیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار