معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان نیشابور

وجود 12 هزار شهید پلیس، نشانه بارز ولایت مداری ، تعهد و مردم مداری

نیشابور (پانا): معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری نیشابور در جلسه تعاملی با فرمانده انتظامی شهرستان گفت: تقدیم بیش از 12 هزار شهید پلیس نشانه بارز ولایت مداری ، تعهد و مردم مداری است.

کد مطلب: ۸۰۲۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
وجود 12 هزار شهید پلیس، نشانه بارز ولایت مداری ، تعهد و مردم مداری

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی،"حمید حقیقی "در جلسه تعاملی با فرمانده انتظامی نیشابور و در جمع بخشداران، روسای پلیس های تخصصی، فرماندهان پاسگاه ها و کلانتری ها با تقدیر از زحمات و تلاش های شبانه روزی حافظان نظم و امنیت بیان داشت: رویکرد فرهنگی و جامعه محوری پلیس باعث افزایش اعتماد سازی و رضایت مندی مردم شده که امیدوارم این رویکرد تداوم و استمرار داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: تقدیم بیش از 12 هزار شهید پلیس نشانه بارز ولایت مداری، تعهد و مردم مداری است و همه باید قدردان این نعمت بزرگ یعنی امنیت باشیم چرا که این مقوله اساسی و مهم زیر بنای توسعه در تمامی زمینه ها است.
حمید حقیقی در ادامه تاکید کرد: مشارکت و همکاری اقشار مختلف مردم و همه نهادها و ادارات در تولید امنیت ضروری است، ضمن این که امنیت پایدار قطعاً متکی بر مشارکت مردم است و از همه انتظار داریم با توجه به حساسیت های موجود و نزدیک شدن به ایام پایانی سال هشدارها و توصیه های پلیس را جدی بگیرند.
در ابتدای این جلسه حسین بیات مختاری، فرمانده انتظامی نیشابور با تقدیر از تعامل و همکاری و همچنین حمایت های دستگاه سیاسی از پلیس افزود: رویکرد پلیس رویکرد پیشگیری همراه با آگاهی بخشی در جامعه است، به همین خاطر هر طرحی که قرار است از سوی پلیس در سطح شهرستان اجرا شود باید یک پیوست اجتماعی داشته باشد چرا که معتقدیم پیشگیری اجتماعی کم هزینه ترین و موثرترین روش برای جلوگیری از جرائم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار