آموزش و پرورش به سمت اهداف سازنده تربیتی حرکت می کند

مشهد(پانا): معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: آموزش و پرورش با کاهش بار سنگین آموزشی به سمت اهداف سازنده تربیتی و مهارت ورزی زندگی ساز حرکت می کند.

کد مطلب: ۸۰۰۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش به سمت  اهداف سازنده تربیتی حرکت می کند

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، براتعلی منصوریان اظهار کرد: چنانکه مقام معظم رهبری آموزش و پرورش را مسئله دائمی و همیشگی و در حقیقت قاعده نظام جمهوری اسلامی معرفی فرمودند، براین باوریم که نظام تعلیم و تربیت اسلامی جایگاه و خاستگاه اصلی تربیت نسل مومن و موحد خلاق، خدا باور، فداکار و مسئولیت پذیر، آرمانگرا و هنجار پذیر است.
وی ادامه داد: خدمتگزاری در این نظام دارای ارزش بالا و قداست و ایمان است که البته عشق و ایمان و صبر و مجاهدت، تلاش مستمر می طلبد و حاصل همه تلاشها و کوشش هایمان از صف، یعنی کف مدرسه و کلاس تا ستادهای اداره ی منطقه ای، استانی، کشوری رشد، بالندگی، تعالی و تکامل استعدادهای درخشان و مخاطبان این سازمان بزرگ و پهن پیکر را در تمام ابعاد و ساختار تربیتی بدنبال دارد.
وی که به نمایندگی از معاونان مشاوران، مدیران در حوزه آموزشی و پروشی خراسان رضوی سخن می گفت: از تلاشهای مدیریت اخلاق گرایانه در طول دوران کاری مسئولیت و سکانداری آموزش و پروش خراسان رضوی قدر دانی کرد و گفت: انتخاب دکتر علیرضا کاظمی را به عنوان معاونت پرورشی و فرهنگی وزیر باعث افتخار آموزش و پرورش استان است .
وی در ادامه عنوان کرد: بی شک این روزها که با تدبیر عالمانه وزیر، آموزش و پرورش با کاهش بار سنگین آموزشی به سمت اهداف سازنده تربیتی و مهارت ورزی زندگی ساز حرکت می کند تا در مسیر واقعی خود بر اساس سند تحول بنیادین قرار گیرد.
وی افزود: چنانچه مدیر کل اسبق آموزش و پرورش خراسان رضوی در دوران مدیریت خود و پس از وی زمان مدیریت دکتر کاظمی مدیر کل آموزش وپرورش خراسان رضوی با تعیین توسعه فعالیت های تربیتی بویژه در حوزه قرآن و عترت و نماز به عنوان اولویت اول آموزش وپرورش استان پیشگام و پیشخدمت در این حرکت مقدس بودند و توفیقات متوالی و مکرر آموزش وپرورش استان در عرصه های مختلف پرورشی و تربیتی حکایت از این توجه و تاکید و همراهی و تلاش همکاران داشته و دارد .
وی ادامه داد: همچنین انتصاب شایسته یار و یاوری دیگر از جمله همراهان دکتر کاظمی که برآمده از مدیریت توانمند استان است یعنی دکتر خدابنده را به این مسئولیت خطیر تبریک عرض نموده و امیدواریم که ایشان نیز در تداوم مسیر بتوانند در ارتقاء جایگاه تعلیم و تربیت استان در تمام ساحتهای تربیتی بویژه فعالیت های پرورشی موفق و موید باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار