معاون تربیتی دفتر پشتیبانی مدارس علوم و معارف اسلامی کشور:

تقویت حفظ، روخوانی و روانخوانی دانش‌آموزان در دستور کار مدارس علوم و معارف اسلامی است

مشهد (پانا) - معاون تربیتی دفتر پشتیبانی مدارس علوم و معارف اسلامی کشور گفت: تقویت حفظ، روخوانی و روانخوانی قرآن دانش‌آموزان در اولویت دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۱۵۱۳۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تقویت حفظ، روخوانی و روانخوانی دانش‌آموزان در دستور کار مدارس علوم و معارف اسلامی است

حجت‌الاسلام محمود خسروی در حاشیه سومین گردهمایی مدیران مدارس معارف اسلامی سراسر کشور که در مشهد برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار پانا گفت: «مدارس علوم و معارف اسلامی در بخش‌های مختلف در سراسر کشور وجود دارد. اکنون حدود ۲۲۰ مدرسه معارف داریم که بخشی، مدارس مطهری و تعدادی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی (صدرا) و بخش دیگر مدارس هدی وابسته به جامعه الزهرا(س) هستند.»

معاون تربیتی دفتر پشتیبانی مدارس علوم معارف اسلامی سراسر کشور اظهار کرد: «برنامه دفتر پشتیبانی مدارس علوم و معارف اسلامی در موضوع تربیتی امسال بیشتر در زمینه قرآنی، روخوانی و روانخوانی و حفظ قرآن تمرکز دارد.»

وی با توجه به آمار دریافتی از این مدارس افزود: «خوشبختانه امسال توانستیم تقدیرنامه وزارتی برای حافظین قرآن بالای ۳ جزء مدارس معارف دریافت کنیم و ان‌شاءالله برنامه‌های حفظ و روانخوانی قرآن برای مدارس علوم و معارف اسلامی در دستور کار قرار دارد.»

حجت‌الاسلام خسروی افزود: «مهمترین نکته در مدارس علوم و معارف اسلامی، توسعه مهارت‌های آزاداندیشی است؛ لذا بحث تبادل نظر، نقد و رشد روحیه نقادی دانش‌آموزان که از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری است را پیش می‌بریم.»

خبرنگار : محدثه رمضانی ، حنانه عرفانی راد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار