مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد مقدس:

آموزش فرهنگ قرآنی به دانش‌آموزان تکلیف ما است

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد مقدس گفت: یکی از تکالیف و وظایف ما در آموزش و پرورش، آموزش قرآن و فرهنگ قرآنی به دانش‌آموزان و فرزندان عزیزمان است.

کد مطلب: ۱۵۱۰۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش فرهنگ قرآنی به دانش‌آموزان تکلیف ما است

همایش افتتاحیه کلاس‌های تخصصی قرآن دارالقرآن امام رضا(ع) آموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد مقدس در سالن همایش‌های پژوهش‌سرای فرهنگ و ادب پارسی ثابت با حضور حسین بازودار، کارشناس قرآن و عترت آمزوش و پرورش استان خراسان رضوی، عبدالرضا سامی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد مقدس و جمعی از مسئولین و دانش‌آموزان متقاضی شرکت در کلاس‌ها و اولیای آن‌ها برگزار شد.

عبدالرضا سامی در این مراسم گفت: دارالقرآن امام رضا(ع) آموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد مقدس در راستای این رسالت و اهداف آن در سال تحصیلی جدید، زمینه‌ای ایجاد کرده تا بتوانیم برای آموزش فرزندان عزیزمان در کلاس‌های تخصصی قرآن در دارالقرآن امام رضا(ع) برنامه‌ریزی کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد مقدس افزود: همایش افتتاحیه کلاس‌های قرآن آموزش و پرورش ناحیه سه برای داوطلبین ترم اول دارالقرآن امام رضا(ع) برگزار شد و همکاران ما دانش‌آموزان را با توجه به ثبت‌نام‌ها و اوقات برنامه‌ریزی‌شده، ساعت‌ها، سطوح و رشته‌هایی که انتخاب کرده‌اند در این کلاس‌ها تقسیم کرد‌ه‌اند تا ترم یک خود را در سال تحصیلی جدید با قوت و قدرت بیشتری شروع کنند.

غلامرضا صابری، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد مقدس نیز دراین همایش تاکید کرد: هدف از برگزاری این مراسم، افتتاحیه خوب برای کلاس‌های دارالقرآن امام رضا(ع) آموزش و پرورش ناحیه 3 است.

صابری ادامه داد: هدف ما این است که انسجام بیشتری بین والدین صورت گیرد و آشنایی بیشتری با مسئولین دارالقرآن به وجود آید و آگاهی و اطلاع والدین از برنامه‌های دارالقرآن مقداری بیشتر شود.

وی گفت: به این ترتیب، آموزش و پرورش و اولیا می‌توانند در یک مسیر خوب با یاری یکدیگر، کار را پیش ببرند و به اهدافی که در زمینه رشد پرورش فرزندان این سرزمین دارند برسند و بچه‌های ما در یک بستر قرآنی، رشد و تعالی داشته باشند و به سعادت برسند.

خبرنگار : دانش‌آموز: ریحانه وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار