مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات:

حاصل تلاش معلمین تربیت نسلی در تراز انقلاب است

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات گفت : شغل معلمی شغل انبیاست و تلاش های شما معلمان موجب تربیت دانش‌آموزانی در تراز انقلاب و پیشرفت در علم و‌ تکنولوژی می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۸۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
حاصل تلاش معلمین تربیت نسلی در تراز انقلاب است
رمضان پروانه در نشست با نیروهای جدیدالاورود کیفیت بخشی گفت: آموزش در درون تربیت است و در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر موضوع تربیت تاکید ویژه‌ای شده است چون کسی‌که به درستی تربیت شود در آموزش نیز سرآمد خواهد بود در همین راستا مسئولیتی که شما به عنوان مربیان پرورشی و امور تربیتی بر عهده گرفته‌اید بسیار سنگین است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات اظهار کرد:ما دو ماموریت اصلی در دستگاه تعلیم و تربیت داریم؛ انتقال دانش و اطلاعات که مرتبط با موضوعات علمی و تحصیلی دانش آموزان است و  انتقال ارزش ها،باور ها ،اعتقادات که بر عهده ی شما مربیان است.

این مقام مسئول افزود:مربی پرورشی باید خوراک تربیتی به همکاران و دانش‌آموزان تزریق کند و‌ ضمن هماهنگ‌کردن موضوعات تربیتی ،همه افراد را به این سمت سوق دهد ضمن اینکه در مدرسه باید نقش الگویی داشته باشد، اگر خدای ناکرده مسائل و موضوعاتی از قبیل ناهنجاری ها ،مشکلات و آسیب های اجتماعی در مدرسه وجود دارد انتظار داریم شما عزیزان آن را به بهترین نحو مدیریت و حل کنید؛مربی پرورشی باید با برنامه بوده و هنر حل کردن مسائل را داشته باشد و در کنار مدیر به مسائل مدرسه کمک کند.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت نماز در مدارس،افزود: محوری ترین،مهمترین و اثرگذارترین برنامه برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقامه نماز است.دانش‌آموزی که با مساجد در ارتباط است و نماز خود را اقامه میکند قطعا در سایر برنامه‌های خود نیز موفق است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات در ادامه بیان کرد:ما می‌توانیم با الگو بودن،در دانش‌آموزان تغییر ایجاد کنیم؛ دانش‌آموزان ما را قضاوت کرده و از رفتار و سکنات ما الگوبرداری می‌کنند.پس ابتدا خودمان عامل به عمل باشیم.

وی افزود: امروز به عنوان یک معلم در دستگاه تعلیم و تربیت ورود پیدا کرده‌اید، پس از امروز نقش الگویی خود را رعایت کرده تا در جامعه نیز از شما به نیکی یاد شود.به دانش آموزان نقش بدهید،آنها را تقویت کنید و در  همه برنامه‌ها آنها را مشارکت دهید چون دانش‌آموزان بازوان توانمند شما هستند پس از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی غافل نشوید.

 

خبرنگار : نازنین فاطمه سعادتی عکاس : Ali Saadati

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار