مدیر دبستان مصلی‌نژاد مشهد:

خانه و مدرسه 2 نهاد تربیتی مهم در تکامل رفتار و منش دانش‌آموزان است

مشهد (پانا) - مدیر دبستان مصلی‌نژاد ناحیه ۶ مشهد مقدس گفت: خانه و مدرسه 2 نهاد مهم تربیتی به شمار می‌روند و تاثیر بسیاری بر رشد و تکامل رفتار و منش دانش‌آموزان دارند.

کد مطلب: ۱۵۰۸۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
خانه و مدرسه 2 نهاد تربیتی مهم در تکامل رفتار و منش دانش‌آموزان است

لیلی جعفری در انتخابات انجمن اولیا و مربیان گفت: فعالیت هر کدام از 2 نهاد خانواده و مدرسه به تنهایی ناقص و بی‌ثمر است و زمانی که دانش‌آموز وارد محیط مدرسه می‌شود در اصل، محیط دوم زندگی او و محیط تربیتی‌اش شکل می‌گیرد.

وی گفت: با توجه به اینکه می‌دانیم پیشرفت و کنترل دانش‌آموزان در 2 محیط مدرسه و خانه انجام می‌شود، هماهنگی بین این 2 نهاد اهمیت بسیاری پیدا می‌کند.

جعفری عنوان کرد: اهمیت این موضوع تا آنجا است که تشکیل انجمن اولیا و مربیان برای مدارس چشمگیر می‌شود و تشکیل انجمنی پویا، مدرسه را به مکانی برای تجربه‌های مهم زندگی تبدیل می‌کند نه مکانی که صرفاً برای چند موضوع به دانش‌آموزان آگاهی می‌دهد.

مدیر دبستان مصلی‌نژاد ناحیه ۶ مشهد مقدس گفت: انجمن اولیا و مربیان، گروهی متشکل از مربیان مدرسه و اولیا است که با ارائه تجارب و ایده‌هایشان در زمینه‌های مختلف آموزشی، پرورشی، عمرانی، بهداشتی و سایر موارد همسو و دوشادوش با مدرسه هستند و در اصل بازوان مدرسه به شمار می‌روند.

وی ضمن قدردانی از حضور اولیا گفت: امیدوارم با همکاری و هم‌اندیشی شما فردایی روشن برای دانش‌آموزان رقم بزنیم.

خبرنگار : سنا مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار