مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف خبر داد:

کسب ۳۶ رتبه زیر هزار توسط دانش‌آموزان شهرستان خواف

خواف (پانا) - مدیر آموزش و پرورش خواف گفت‌ کنکور سراسری طی ۲ مرحله برگزار شد که در مرحله اول در اردیبهشت‌ماه ۲ هزار و ۷۵۶ داوطلب و در مرحله دوم در تیرماه هزار و ۸۹۴ داوطلب حضور داشتند.

کد مطلب: ۱۵۰۷۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۳۶ رتبه زیر هزار توسط دانش‌آموزان شهرستان خواف

روح الله غلامپور سدهی در مراسم گرامیداشت روز ملی نخبگان ضمن اشاره به تاثیر امتحانات نهایی پایه دوازدهم بر سوابق تحصیلی گفت: امسال امتحانات نهایی در ۱۲ حوزه امتحانی با حضور ۴ هزار دانش‌آموز پایه دهم، یازدهم و دوازدهم برگزار شد که جا دارد از تمامی نهادها و همکارانی که ما را در این مسیر یاری کردند تشکر کنم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در ادامه ضمن اشاره به کسب۴۸ رتبه برتر جشنواره نوجوان خوارزمی برای اولین بار، گفت: نتیجه برگزاری این آزمون‌ها افزایش رتبه‌های زیر هزار نسبت به سال گذشته بوده که امسال با تلاش و همت شما ‌به عدد ۳۶ رسید؛ این در حالی است که امسال برای بیش از ۶۰نفر پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان رتبه صادر نشده که اگر این کار صورت می‌گرفت تعداد رتبه‌های زیر هزار شهرستان به بیش از ۵۰ نفر می‌رسید.

وی افزود: یکی از اتفاقات خوب امسال نیز بحث افزایش میانگین نمرات نهایی پایه دوازدهم بود که ۸۴ صدم نسبت به سال گذشته افزایش داشتیم که بالاتر از میانگین استان بود.

وی در پایان از تلاش دبیران، مدیران، عوامل اجرایی مدارس، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها تشکر کرد.

خبرنگار : عارفه اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار