مدیر اداره آموزش‌وپرورش ناحیه۷ مشهد:

سید حسن نصرالله با شجاعت و ایمان راسخ خود در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرد

مشهد(پانا) - مدیر اداره آموزش‌ و پرورش ناحیه۷ مشهد گفت:سید حسن نصرالله با شجاعت و ایمان راسخ خود در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرد و با جانفشانی‌های بی‌نظیرش، نام خود را در تاریخ به عنوان یکی از بزرگترین مدافعان حق و حقیقت ثبت کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۵۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
سید حسن نصرالله با شجاعت و ایمان راسخ خود در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرد

مرتضی نظر نژاد در مراسم تعزیت و‌ تسلیت سید حسن نصرالله در محوطه اداره آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد به خبرنگار پانا گفت: سید حسن نصرالله با ایثار و فداکاری‌های بی‌نظیر خود، همواره در راه حق و عدالت گام برداشت و الگویی برای همه ما بود.

وی افزود:او با روحیه‌ای مقاوم و اراده‌ای پولادین، همواره در خط مقدم مبارزه با دشمنان اسلام و انسانیت قرار داشت و با خون پاک خود، درخت آزادی و عدالت را آبیاری کرد.

نظرنژاد خاطرنشان کرد: امیدوارم که راه و روش ایشان، همواره چراغ راهنمای ما در مسیر حق و عدالت باشد و یاد و خاطره ایشان در دل‌هایمان جاودانه بماند.

شایان ذکر است مراسم تعزیت و تسلیت سید حسن نصرالله و عباس نیلفروشان با حضور مدیر و همکاران اداری آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد مقدس در اداره آموزش‌وپرورش ناحیه۷ برگزار شد؛ در این مراسم شرکت‌کنندگان بیزاری و برائت خود در پی محکومیت جنایات بی رحمانه رژیم صهیونیستی در نسل کشی مسلمانان و به شهادت رساندن فرماندهان جبهه مقاومت را اعلام کردند.

 

نویسنده : حسناداریوش خبرنگار : دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار