همه ما موظف به پاسداشت آرمان‌های مقدس شهدا هستیم

مشهد(پانا) - رییس اداره آموزش‌وپرورش گفت همه ما موظف به پاسداشت آرمان‌های مقدس شهدا که همانا استقلال و آزادی است هستیم.

کد مطلب: ۱۵۰۵۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
همه ما موظف به پاسداشت آرمان‌های مقدس شهدا هستیم

به مناسبت هفته دفاع مقدس رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی، کارشناس مسئول فرهنگی و تربیت بدنی، فرماندهان پایگاه بسیج شهید صیاد شیرازی و جمعی از کارشناسان اداره استثنایی با همراهی تعدادی از مدیران و معلمین مدارس استثنایی با اهدای شاخه گل به مزار شهدا و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان والامقام انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند و با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان تجدید پیمان کردند.

جواد روحانی در این مراسم گفت: امروز در کنار این شهیدان گمنام هشت سال دفاع مقدس حاضر شدیم تا با آرمان‌های امام (ره) و شهدای عزیزمان که جانشان را در این مسیر تقدیم اسلام و انقلاب نمودند، تجدید عهد نماییم و انشاءالله بتوانیم رهروی خوبی برای شهیدان باشیم.

روحانی غبار روبی از مزار شهدا را جلوه ای از سپاس همه هموطنان قدرشناس از افرادی دانست که با خون پاک خویش غبار ظلم و وابستگی را از چهره ایران زدودند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: شهدا با ایثار و فداکاری درس استقامت و پایداری به ما هدیه کردند تا امروز فرزندان ایران اسلامی با آرامش راه های ترقی و پیشرفت در جهان را بپیمایند

روحانی گفت: سیره زندگی شهدای عزیز باید الگویی باشد برای زندگی ما و قطعا راه سعادت ما درس گرفتن از سیره شهدا و عمل به آرمانهای والای شهداست.

 

خبرنگار : دانش آموز خبرنگار: دنیا شریعتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار