مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره شورای دانش‌آموزی پسران خراسان رضوی برگزار شد

مشهد(پانا) - دومین مرحله از انتخابات دوازدهمین دوره شورای دانش‌آموزی پسران خراسان‌رضوی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولین سازمان دانش‌آموزی استان خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره شورای دانش‌آموزی پسران خراسان رضوی برگزار شد

در این مرحله از انتخابات دوازدهمین دوره شورای دانش‌آموزی استان خراسان رضوی علی اکبر باشتنی از سبزوار به عنوان رئیس، آرمان جسمانی از خلیل‌آباد به عنوان نائب رئیس، امیرحسین آبسالان از ناحیه۶ به عنوان منشی اول، رضا عزتی از بردسکن به عنوان منشی دوم، مهدی پیریان از کلات به عنوان کارپرداز، یاسین سیرغانی از جوین و علی رامی از تبادکان به عنوان عضو علی‌البدل و آرش نظری جودکی از ناحیه۷ به عنوان عضو برگزیده شدند. 

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی خطاب به اعضای جدید هیئت رئیسه  شورای‌ دانش‌آموزی استان بیان کرد: مجلس دانش‌آموزی فضایی است که دانش‌آموز را دغدغه‌مند، مسئولیت‌پذیر، مطالبه‌گر و هدفمند می‌سازد و قطعا باعث رشد دانش‌آموز می‌شود زیرا او از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند. 

سید امیر شوشتری افزود: سعی کنید پل ارتباطی میان دانش‌آموزان و مسئولین بوده و پیگیر مشکلات در سطح مدارس و نواحی باشید و از تجربیات مجلس دوره قبل و تاثیرات آنها استفاده کنید و ادامه ‌دهنده راه مطالبه‌گری آنها نیز باشید.

 نائب رئیس اول در یازدهمین دوره از مجلس دانش‌آموزی خطاب به نمایندگان جدید شورای دانش‌آموزی استان عنوان کرد: اعضای هیئت رئیسه شورای دانش‌آموزی استان باید سعی کنند میزان فعالیت شوراهای نواحی و حتی مدارس را افزایش دهند و از مشورت‌ها و کمک‌های آنها نیز استفاده کنید.

بنیامین طوفانی در ادامه خطاب به مسئولین افزود: زمینه اجرایی‌کردن راه‌حل‌های مشکلات را برای دانش‌آموزان مجلس امسال فراهم کنید تا بتوانند در برطرف کردن مشکلات در سطح مدارس فعالیت خوبی داشته باشند.

 یاسین عمارلو، عضو هیئت‌رئیسه یازدهمین دوره از مجلس دانش‌آموزی گفت: مجلس دانش‌آموزی در سطح کشور یکی از بهترین بسترهایی است که در آن نظرها، اهداف و مطالبه‌های دانش‌آموزان شنیده می‌شود پس ما توجه به این تشکل و حمایت از آن را از مسئولین خواستاریم.

خبرنگار : دانش‌آموز خبرنگار:صبابهشتی و ریحانه‌برمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار