رئیس کنگره بین المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری:

شاخص‌های سلامت دوران بارداری و زایمان، نشانگر توسعه یافتگی کشورها است

مشهد(پانا)- رئیس کنگره بین المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری گفت: سلامت خانواده در دوران باروری از اولویت‌های نظام سلامت و شاخص‌های سلامت دوران بارداری و زایمان، نشانگر توسعه یافتگی کشورها است.

کد مطلب: ۱۵۰۲۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
شاخص‌های سلامت دوران بارداری و زایمان، نشانگر توسعه یافتگی کشورها است

حمیدرضا قربان زاده در سومین کنگره بین المللی اخلاق در مامایی گفت : در سومین کنگره بین المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری با محوریت کرامت مادری، پذیرای دانشمندان، پژوهشگران و دانشجویان علوم پزشکی به ویژه مامایی با محوریت کرامت مادری هستیم.

رئیس کنگره بین المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری بیان کرد: سلامت خانواده در دوران زندگی با اهمیت بیشتر در دوران باروری، از اولویت‌های نظام سلامت در تمامی کشورها محسوب می‌شود؛ اما شاخص‌های سلامت دوران بارداری و زایمان، نشانگر توسعه یافتگی کشورها است.

قربان زاده تصریح کرد: گروه مامایی مهم‌ترین صاحبان فرایندهای مراقبت مامایی، فرزند آوری، تکمیل خانواده، خوشایندسازی بارداری، زایمان طبیعی، افزایش تعاملات و گسترش کار تیمی جهت دستیابی به کرامت ماما و مادر، آشنایی بیشتر با قوانین و سیاست‌های ارائه مراقبت‌های امروزی مادر، بررسی راهکارهای استفاده از فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در مراقبت‌های مامایی است که در راستای موارد ذکر شده، باعث میشود ورود انسان به این دنیا لحظه باشکوه و قابل تکریمی باشد و با مراقبت‌های محترمانه و ایمن از این لحظه شکوه انگیز استقبال می‌شود.

رئیس کنگره بین المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری اظهار کرد: تعاملات، کار تیمی و دور اندیشی متخصصین سلامت باروری به عنوان تصویب سازان مهم سازمان این فرایند در اجرای علمی قانون جوانی جمعیت حمایت از خانواده است‌.

قربان زاده در پایان عنوان کرد: مشارکت علمی استادان مامایی و سلامت باروری به متخصصین زنان زایمان از سراسر کشور از  حمایت‌های مهم در این رویداد محسوب می‌شود.

خبرنگار : غزل یزدانخواه /ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار