مدیر آموزش و پرورش خلیل‌آباد:

زنگ نماز باید در تمام مدارس نواخته شود

خلیل‌آباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش خلیل‌آباد گفت: زنگ نماز باید در تمام مدارس نواخته شده و نماز جماعت به‌طور مرتب در مدارس برگزار شود.

کد مطلب: ۱۵۰۲۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
زنگ نماز باید در تمام مدارس نواخته شود

مرتضی گل‌محمدی در نشست توجیهی مدیران مدارس گفت: تمام مدیران و معلمان شهرستان باید به‌صورت تمام‌ساحتی به اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود بپردازند و برای به وجود آمدن یک معلم تمام‌ساحتی باید یک برنامه عملیاتی در ابتدای کار برای خود ترسیم کرد.

وی با اشاره به شعار سال تحصیلی با عنوان «مِهر با مُهر» تاکید به برپایی نماز جماعت در تمام مدارس و در تمام مقاطع تحصیلی کرد و گفت: زنگ نماز باید در تمام مدارس نواخته شود و برنامه هفتگی باید جوری چیده شود که نماز جماعت به‌طور مرتب در مدارس برگزار شود.

گل‌محمدی افزود: مدیران مدارس می‌توانند از ظرفیت انجمن اولیا و خیرین به خوبی در جهت پیشبرد برنامه عملیاتی و کمک به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت مدرسه خود استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: قبل از شروع سال تحصیلی، جلسات شورای آموزگاران و جلسات توجیهی و آموزشی در مدارس به‌صورت مرتب و مداوم برگزار شود.

در ادامه این جلسه، معاونین پرورشی، آموزشی و کارشناس ارزیابی عملکرد هر کدام به تشریح مسائل و برنامه‌های حوزه خود پرداختند.

خبرنگار : دانش‌آموز: فاطمه روحانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار