استاندار خراسان رضوی:

بهره‌برداری از ۵ هزار کلاس درس در دستورکار آموزش و پرورش قرار گرفت

مشهد (پانا) - استاندار خراسان رضوی از بهره‌برداری ۴ هزار کلاس درس از ۳ سال گذشته تاکنون و قرارگیری بهره‌برداری از ۵ هزار کلاس درس در دستورکار آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۱۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از ۵ هزار کلاس درس در دستورکار آموزش و پرورش قرار گرفت

آیین اهدای تجهیزات آموزشی، هنرستانی، ورزشی و بهداشتی به مدارس سراسر کشور، افتتاح همزمان ۴۷۳پروژه ورزشی طرح شهید سردار سلیمانی و افتتاح ۲۲۵فضای آموزشی در خراسان رضوی با حضور علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش، صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، سیدامیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و دیگر مسئولان برگزار شد.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: برابر آخرین بررسی در شورای آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، دانش‌آموزان و کلاس‌های درس از آمادگی لازم جهت آغاز سال تحصیلی جدید برخوردار هستند. کتب درسی دانش‌آموزان نیز آماده شده و خوشبختانه پیش‌بینی تقریبا کاملی برای معلمین صورت گرفته است.

استاندار خراسان رضوی افزود: در بدو شروع کار 34 کلان‌مسئله را احصا کردیم. 14تا از این کلان‌مسائل در حوزه زیر ساخت و یک مسئله در حوزه کلاس و عقب ماندگی آن بود.

وی بیان کرد: از ۳سال گذشته تاکنون، ۴هزار کلاس به بهره برداری رسیده است. بهره‌برداری ۵هزار کلاس نیز در دستور کار قرار دارد.خوشبختانه آموزش و پرورش با خیرین ارتباط خوبی دارد و ما شاهد افزایش مشارکت این عزیزان در حوزه آموزش و پرورش هستیم.

نظری خاطرنشان کرد: تحقق این موضوع مهم و حل مسائل در گرو توجه و انجام اقدامات جانبی است. باید در ۲ الی ۳سال، عقب‌ماندگی‌های فضای آموزشی را جبران می‌کنیم تا مسائل کلان، حل شوند.

سیدامیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: ارسال کاروان‌های تجهیزات ارزشمند در استان بزرگ خراسان رضوی به سراسر ادارات  شامل تجهیزات آموزشی، هنرستانی، ورزشی و بهداشتی در راستای نشاط‌بخشی به دانش‌آموزان و همچنین نصیب برابر آموزشی و عدالت تربیتی و پرورشی با حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش و استان خراسان رضوی، امروز دوشنبه ۲۶ شهریور صورت پذیرفت.

خبرنگار : ستاره خزائی, غزل یزدانخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار