مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

استخدام بیش از 5 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش خراسان رضوی

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان خراسان رضوی گفت: امسال حداقل ۵ الی ۷ هزار استخدامی جدید داریم تا بخشی از بازنشسته‌ها جبران شوند.

کد مطلب: ۱۵۰۱۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
استخدام بیش از 5 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش خراسان رضوی

سیدامیر شوشتری در حاشیه میز خدمت آموزش‌وپرورش که در حرم مطهر رضوی به‌مناسبت بازگشایی مدارس ایجاد شده بود در گفت‌وگو با پانا گفت: «در پروژه مهر، اقدامات زیادی انجام شده که در مهرماه ۱۴۰۳ در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.»

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی افزود: «جلسات متعددی در سطح ستاد، وزارت، ادارات کل و رصد شاخص‌های ثبت‌نام، ابلاغ و کلاس‌بندی‌ها انجام شده و به همان اندازه هم در سطح استان، جلسات در ادارات و شهرستان‌ها برگزار تا در  مهر، آمادگی کامل برای حضور دانش‌آموزان داشته باشیم. در هفته جاری و در روزهای ۲۸،۲۷،۲۶ شهریور به ترتیب جشن غنچه‌ها، شکوفه‌ها و جوانه‌ها را خواهیم داشت.»

شوشتری در خصوص استخدامی‌های جدید خاطرنشان کرد: «امسال حداقل ۵ الی ۷ هزار استخدامی جدید داریم تا بخشی از بازنشستگی‌ها جبران شوند. بخشنامه اتباع هم دیروز صادر و به زودی ابلاغ خواهد شد و ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع نیز آغاز می‌شود.»

وی گفت: «اگر مدرسه به اندازه کافی داشتیم، هیچ مدرسه‌ای دوشیفته و هیچ کلاسی 40 نفره نبود اما چون کمبود داریم با همین تراکم کلاس‌ها و شیفت دوم مدارس، مشکل را حل کردیم.»

دانش‌آموزخبرنگار: متیناز کدخدا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار