خادم الرضا و رئیس ستاد اسکان دبستان شاهد حاج تقی آقا بزرگ:

افتخار خدمت به زائران پیاده از برکات امام رضا(ع) است

مشهد (پانا) - خادم الرضا و رئیس ستاد اسکان دبستان شاهد حاج تقی آقا بزرگ گفت: از برکات خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) این است که هم‌اکنون در خدمت‌رسانی به زائران آقا هستم و این را افتخار بزرگی می‌دانم.

کد مطلب: ۱۴۹۹۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
افتخار خدمت به زائران پیاده از برکات امام رضا(ع) است

صدیقه اثنی‌عشری در گفت‌وگو با پانا گفت: «حدود 20 سال است که خادم‌الرضا هستم و از زمانی که ستاد زائران پیاده بارگذاری شده من در این ستاد همکاری می‌کنم. زمانی که زائر، کم بوده و به این تعداد رسیده، مسئول 2 پایگاه اسکان، دبستان شاهد حاج تقی آقا بزرگ و دیگری دبستان تربیت هستم. خدمت‌رسانی افتخار ماست و از امسال تا سال بعد، لحظه‌شماری و برنامه‌ریزی می‌کنیم که چه کارهایی برای زائران پیاده انجام دهیم.»

اثنی‌عشری افزود: «پایگاه‌های ما در این چند سال، خودکفا بوده و با کمک خیرین و همکاران و دوستان، سرمایه‌گذاری کردیم و هم‌اکنون در این ستاد ۶۲۰ زائر داریم که به مدت ۳ شبانه‌روز در خدمت‌شان هستیم و افتخار این را داریم که نوکری زائران امام رضا(ع) را انجام دهیم. همکاران فرهنگی ما که هر کدام پست و مقامی داشته‌اند، هم‌اکنون فرش‌ها را جارو می‌زنند و آشغال زیر پای زائر را تمیز می‌کنند و این کار را افتخار خود می‌دانند.»

وی تصریح کرد: «در ستاد اسکان دبستان شاهد حاج تقی آقا بزرگ، برنامه‌های فرهنگی متنوع از جمله برگزاری کلاس تدبر در قرآن برای نوجوانان، بازی با کودک، کلاس حلقه‌های معرفت، مشاوره، برنامه‌ریزی، طب سنتی و ماساژ برای بزرگسالان، نماز جماعت با استاد حوزه علمیه، مداحی، زیارت، انتقال افراد سالمند برای زائران پیاده داریم و در شب آخر هم پرچم اباعبدالله الحسین(ع)  را به اینجا برای زائران پیاده می‌آوریم.»

خادم‌الرضا و رئیس ستاد اسکان دبستان شاهد حاج تقی آقا بزرگ گفت: «در بحث غذا به بهترین نحو از زائران پذیرایی می‌کنیم. شاید برای زائران، کم باشد ولی وسع ما همین است و همیشه از خود امام رضا(ع) کمک می‌خواهیم تا توان دهد و بتوانیم در شان میهمان ایشان پذیرایی کنیم.»

خبرنگار : نادیا علیزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار