رتبه ۲ کنکور علوم انسانی: ناامیدی شما را از مسیر اهداف منحرف می‌کند

در هیچ موسسه آموزشی و کنکوری شرکت نکردم و فقط در آزمون‌های آزمایشی شرکت می‌کردم

مشهد (پانا) - رتبه ۲ کنکور سراسری علوم انسانی گفت: ناامیدی شما را از مسیر اهداف منحرف می‌کند و سعی کنید همیشه انگیزه را جایگزین ناامیدی کنید.

کد مطلب: ۱۴۹۸۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رتبه ۲ کنکور علوم انسانی: ناامیدی شما را از مسیر اهداف منحرف می‌کند

ساغر اسفهبدی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: «دانش‌آموز مدرسه نمونه دولتی هستم و توانستم با تلاش و پشتکارم رتبه ۲ کنکور سراسری علوم انسانی را کسب کنم.»

اسفهبدی خاطرنشان کرد: «حمایت‌های بی‌دریغ و فراوان پدر و مادرم قطعا در انگیزه دوچندان من تاثیرگذار بود. میزان مطالعه‌ام در روزهای تعطیل به‌طور میانگین به ۱۳ ساعت می‌رسید. امیدوارم بتوانم در رشته روانشناسی نیز مثل کنکور سراسری موفق عمل کنم و فرد موثری برای خانواده و کشورم باشم.»

وی افزود: «در هیچ موسسه آموزشی و کنکوری شرکت نکردم و فقط در آزمون‌های آزمایشی شرکت می‌کردم که تاثیر زیادی در ایام جمع‌بندی من داشت.»

اسفهبدی در توصیه‌ای به داوطلبان کنکور اظهار کرد: «هرگز از رسیدن به اهداف ناامید نشوید و تا لحظه آخر تلاش کنید. ممکن است در مسیر این راه شکست بخورید یا حتی دیرتر به هدف دلخواه خود برسید ولی نباید ناامید شوید؛ ناامیدی شما را از مسیر منحرف می‌کند.»

وی در خصوص چگونگی رمز موفقیت افزود: «خیلی در مطالعه و تحصیل تلاش می‌کردم و هیچ وقت ناامید نشدم با اینکه با وجود طولانی بودن مسیر کنکور، خسته می‌شدم اما دست از هدفم برنداشتم.»

خبرنگار : محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار