شهردار شهر مشهد خبر داد:

برپایی ۴۰موکب خدمت رسانی در مبادی ورودی و ۸ نقطه از شهر مشهد

آماده سازی ۵۰ محل اسکان اضطراری با ۶۳هزار نفر ظرفیت جهت اسکاندهی به زائران دهه پایانی صفر

مشهد(پانا) - شهردار شهر مشهد از برپایی ۴۰موکب خدمت رسانی در مبادی ورودی و ۸ نقطه از شهر مشهد خبر داد و گفت: خدمت‌رسانی در مشهد از سوی مدیریت شهری در دهه پایانی صفر بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۴۹۶۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
برپایی ۴۰موکب خدمت رسانی در مبادی ورودی و ۸ نقطه از شهر مشهد

محمدرضا قلندرشریف در بازدید از کمپ زائر پذیر غدیر گفت: تجهیزات این کمپ جهت رفاه حال زائران به‌روزرسانی شده و این کمپ با ۲۰ هزار نفر ظرفیت و ۴ هزار جای پارک خودرو آماده پذیرایی از زائران جهت اقامت است.

شهردار مشهدمقدس بیان کرد: در کمپ زائر پذیر غدیر نظافت به صورت مستمر در حال انجام و با توجه به افزایش حضور زائران در روزهای پایانی ماه صفر، یک نانوایی سیار نیز جهت رفاه حال آنان مستقر شده است.

وی افزود: با توجه به نیاز و دسترسی زائران به کالاها و اقلام مورد نیاز، فروشگاهی در این کمپ استقرار پیدا کرده که سازمان تعزیرات بر روی قیمت فروش کالاها نظارت دارد.

قلندر شریف اشاره کرد: علاوه‌ بر کمپ غدیر، ۵۰ محل اسکان اضطراری جهت اسکاندهی به زائران با ۶۳ هزار نفر ظرفیت آماده سازی شده و در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: در مبادی ورودی و ۸ نقطه از شهر مشهد، ۴۰ موکب جهت خدمت رسانی به زائران برپا می‌شود و خدمت رسانی در مشهد از سوی مدیریت شهری در این ایام بدون وقفه و ۲۴ ساعته ادامه دارد.

خبرنگار : ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار