شهردار شهر مشهد خبر داد:

آمادگی مدیریت شهری مشهدمقدس در راستای خدمت رسانی تا پایان ماه صفر

مشهد(پانا)- شهردار شهر مشهد از آمادگی مدیریت شهری مشهدمقدس در راستای خدمت رسانی تا پایان ماه صفر خبر داد و گفت: هزار نفر از نیروهای خدمات‌رسان شهرداری مشهد پس از خدمت‌رسانی در نجف اشرف و مرز چذابه به مشهد باز می‌گردند که اولین گروه از این افراد امروز وارد مشهدمقدس شدند.

کد مطلب: ۱۴۹۶۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی مدیریت شهری مشهدمقدس در راستای خدمت رسانی تا پایان ماه صفر

به گزارش خبرگزاری پانابه نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، محمدرضا قلندرشریف در مراسم استقبال از پاکبانان و نیروهای خدمات‌رسان اعزامی به نجف اشرف گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در طی روزهای آینده، هزار نفر از نیروهای خدمات‌رسان شهرداری مشهد پس از خدمت‌رسانی در نجف اشرف و مرز چذابه به مشهد باز می‌گردند که اولین گروه از این افراد امروز وارد مشهدمقدس شدند.

 شهردار مشهدمقدس افزود: خدمت‌رسانی به زائران در مشهد نیز به مناسبت دهه آخر صفر و با مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی آغاز و در طی ۱۰ روز آینده همچنان در شهر مشهد ادامه دارد.

وی اشاره کرد: با همکاری تشکل‌های مردمی و با هدف خدمت‌رسانی به زائران، موکب‌هایی برپا خواهد شد و در مبادی ورودی شهر، ایستگاه‌های استقبال از زائر فعال می‌شوند.

قلندر شریف بیان کرد: مراکز اسکان با ظرفیت ۶۳هزار نفر جهت اسکان زائران تدارک دیده شده است. در روزهای پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا، سرویس‌دهی قطار‌شهری و اتوبوس‌رانی رایگان است‌. نظافت و رفت و روب معابر منتهی به حرم رضوی نیز با سه شیفت کاری در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار