مدرس آموزش خبرنگاری خلیل‌آباد:

دانش‌آموزخبرنگاران باید فعالیت‌های گروهی خود را تقویت کنند

خلیل‌آباد (پانا) - مدرس آموزش خبرنگاری گفت: خبرنگاران اگر می‌خواهند موفقیت بیشتری داشته باشند، لازم است انجام فعالیت‌های گروهی خود را تقویت کنند.

کد مطلب: ۱۴۹۵۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزخبرنگاران باید فعالیت‌های گروهی خود را تقویت کنند

عباسعلی شهابیان در مراسم تجلیل از دانش‌آموزخبرنگاران پانا گفت: در سال جاری به دلیل تغییرات سایت خبرگزاری و کارتابل ارسال اخبار، مشکلاتی در ابتدا برای خبرنگاران به وجود آمد ولی خوشبختانه تعدادی از دانش‌آموزان علاقه‌مند با تلاش و جدیت توانستند در همین شرایط نیز افتخارآفرین باشند.

وی ادامه داد: محمدرضا زارع و محمدحسین  راستگو،  پسران خبرنگاری هستند که علی‌رغم همه مشکلات موفق شدند بیشترین خبر را در تُرشیز کهن و حتی استان تولید کنند و الگویی برای سایرین باشند. لذا با تقدیر و تشکر از آنان در واقع سخت‌کوشی و فعالیت جهادی را ارج می‌نهیم.

شهابیان توصیه کرد: خبرنگاران اگر می‌خواهند موفقیت بیشتری داشته باشند، لازم است انجام فعالیت‌های گروهی خود را تقویت کنند و در ارائه گزارش‌ها و خبرها به همدیگر کمک کنند؛ زیرا زمانی که چند فکر با هم یک تصمیم را می‌گیرند قطعا بهتر از زمانی است که کاری به حالت تک‌نفره و انفرادی صورت می‌گیرد.

مدرس خبرنگاری گفت: دانش‌آموزان عضو خبرگزاری پانا اگر برای انجام هر کار و تولید هر خبر، منتظر دستور و ارائه تسهیلات از سوی آموزش و‌ پرورش و سازمان دانش‌آموزی باشند، تولید خبر زمان‌بر است و مسئولین هم توان سرویس دادن و تغذیه اطلاعاتی همه خبرنگاران را ندارند.

وی افزود: بنابراین خبرنگاران باید ارتباط خود با روابط عمومی ادارات را افزایش دهند و همراه با خبرهای اداره آموزش‌ و پرورش، خبرهای ادارات دیگر را هم پوشش دهند که به پیشرفت و منعکس کردن خبرهای شهرستان، کمک بیشتری خواهند کرد.

خبرنگار : یونس رمضانیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار