مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف:

افتتاح زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در خواف

خواف (پانا)- در راستای سه‌شنبه‌های امید درآموزش و پرورش شهرستان خواف ؛ زمین چمن مصنوعی مجموعه شهدای سلامی در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۴۹۴۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر  ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در خواف

روح الله غلامپور سدهی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت : یکی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، تربیت زیستی بدنی است و برای این تربیت زیستی بدنی نیازمند یک سری زیرساخت‌ها در مدارس هستیم . فضاهای ورزشی و چمن‌های مصنوعی نمونه ای از این زیر ساخت ها است که دانش آموزان در این ساحت مهم هم تربیت می شوند.

وی ادامه داد : در سه ساله اخیر میانگین افتتاح چمن‌های ما نسبت به قبل پیشرفت خوبی داشته و به نوعی در دو ساله اخیر، فضای ورزشی در حوزه چمن مصنوعی ۵ برابر شده است.

ایشان افزود: با همکاری مدیران مدارس امروزه زیرساخت‌های خوبی در مدارس انجام شده که انشاالله بتوانیم در سه‌ شنبه‌های امید ، شاهد بهره‌برداری چمن‌های مصنوعی و درون مدرسه‌ای بیش از گذشته باشیم و دانش آموزان ما بهره‌برداری لازم را از این فضاهای ورزشی داشته باشند.

وی در پایان ذکر کرد : این پروژه در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ، با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ؛ بنیاد علوی و خیرین بومی احداث شده است.

 

خبرنگار : عارفه اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار