پاسداشت مقام خبرنگار در مشهد

مشهد (پانا) - رویداد بزرگ پاسداشت مقام خبرنگاران برتر استان خراسان رضوی در دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پاسداشت مقام خبرنگار در مشهد

همزمان با روز خبرنگار و سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، مراسم تجلیل از مقام شامخ خبرنگار با حضور خبرنگاران برتر رسانه‌های مختلف استان خراسان رضوی در سالن ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

مسئولان و میهمانانی از جمله نصرالله پژمانفر (نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی)، یعقوبعلی نظری (استاندار خراسان رضوی)، محسن داوری (فرماندار مشهد)، سیدامیر شوشتری (مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی) و دیگر مسئولین صنفی رسانه‌ای در این همایش حضور داشتند.

در این پاسداشت، خبرنگاران چیره‌دستی از جمله آرش رهبر، حمزه باقری، عقیل رحمانی و... که از پیشکسوتان و اهالی رسانه خراسان رضوی محسوب می‌شوند نیز حضور داشتند. همچنین گروه سرود «حب الحسین(ع)» که از دانش‌آموزان مدارس امام حسین(ع)، انرژی اتمی و امام رضا(ع) تشکیل شده نیز 2 قطعه سرود در وصف ایران و فلسطین را همخوانی کردند.

با توجه به قرار داشتن میز خدمت نهادها و ارگان‌های مختلف برای ثبت ارائه نظرات و پیشنهادات و انتقادات اهالی رسانه، برخی مسئولان به درخواست اهالی رسانه در تریبون حضور یافته و به رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های خبرنگاران پرداختند.

در این مراسم، یاد و خاطره عباس امیریان (خبرنگار فقید و پیشکسوت ایرنا) گرامی داشته شد و لوح سپاس به فرزندش اهدا شد. همچنین از آرش رهبر (خبرنگار گزارش پنج سیمای خراسان رضوی) و چند نفر از پیشکسوتان دیگر عرصه رسانه تجلیل شد.

در بخشی از این مراسم، عقیل رحمانی (خبرنگار قدس) که مدتی در لبنان حضور داشته با یکی از خبرنگاران ایرانی مستقر در لبنان، ارتباط تصویری برقرار کرد که او از دغدغه‌های خبرنگاری و کار رسانه در شرایط جنگ توضیحاتی بیان کرد.

در حاشیه این مراسم، میز خدمت سازمان تامین اجتماعی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و همچنین میز خدمت شرکت عمران شهر جدید گلبهار به منظور پیگیری مسکن خبرنگاران مستقر شده و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. در پایان این مراسم نیز از مقام شامخ بسیاری از خبرنگاران توسط استاندار تقدیر و تجلیل به عمل آمد و از زحمات بی‌دریغ‌شان قدردانی شد.

خبرنگار : محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار