رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد:

خبرنگار حرفه‌ای باید باصداقت و راستگویی اخبارش را منتشر کند

مشهد (پانا) - رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد گفت: خبرنگارشدن کار دشواری نیست و هرکسی که حتی به دروغ خبری را منتشر کند می‌تواند خبرنگار شود اما خبرنگار حرفه‌ای با صداقت و راستگویی کامل اخبارش را منتشر می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۹۳۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار حرفه‌ای باید باصداقت و راستگویی اخبارش را منتشر کند

رمضانعلی مسعودی نژاد در مراسم تجلیل از دانش‌آموز خبرنگاران پانا این ناحیه گفت: خبرنگار حرفه‌ای با صداقت و راستگویی اخبارش را منتشر کند در غیر این صورت به هدف خود نخواهد رسید؛ خبرنگاران پانا باید تلاش کنند اخبار صحیح  را به مردم اطلاع دهند تا در آینده شرمنده خودشان نشوند.

رئیس آموزش و پروش ناحیه ۶ عنوان کرد: ایران در تمام جنگ‌ها پیروز است؛ اما در جنگ رسانه‌ای قوی نیست و در جنگ‌های رسانه‌ای کامل عمل نمی‌کند.

وی بیان کرد: ایران در جنگ‌رسانه‌ای کم آورده است و اگر در این کشور قدرتمند اتفاقی بیفتد که به نفع کشور نباشد انقدر گسترش پیدا می‌کند و باز تابش می‌دهند تا افکار عمومی گمان کنند مشکل از ما است؛ اما مشکل اصلی ما جنگ رسانه است زیرا برخی با خبرنگاری نادرست و تغییر خبر ذهن مردم را منحرف می‌کنند.

مسعودی نژاد خاطر نشان کرد: شغل اصلی بسیاری از خبرنگاران ما، خبرنگاری نیست و ممکن است معلم یا پژوهشگر باشند؛ اما این کار را به خاطر عشق و علاقه به عنوان شغل دوم انتخاب کردند.

وی اشاره کرد: ما طرفدار ملت مظلوم فلسطین و غزه هستیم، مردم شجاع غزه واقعا برای رسیدن به هدف خود مقاومت کردند و بیشتر  مردم دنیا آن‌ها را به عنوان افراد مظلوم می‌شناسند. اگرچه اکثر مردم‌ جهان فلسطین را مظلوم و طرف مقابل را ظالم می‌دانند؛ اما برخی اسرائیل را صاحب حق می دانند و وظیفه شما خبرنگاران است که اخبار صحیح و درست را به بهترین شکل به اطلاع مردم برسانید.

مسعودی نژاد در پایان اظهار کرد: شما خبرنگاران باید اصول و ارزش‌های اخلاقی و عرق ملی خود را تقویت و هدفمند حرکت کنید.

خبرنگار پانا : شایلین حدادی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار