مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات:

اصلی‌ترین راهبرد هدایت بشر قرآن است

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات، قرآن کریم را برای رشد کردن لازم دانست و گفت اصلی‌ترین راهبرد هدایت بشر، قرآن است.

کد مطلب: ۱۴۹۲۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
اصلی‌ترین راهبرد هدایت بشر قرآن است

رمضان پروانه در آیین اختتامیه کلاس‌های قرآنی فکر و تدبر در آیات قرآن اظهار کرد: هر کسی با قرآن و همراه با آموزه‌های قرآن باشد قطعا رشد می‌کند و قرآن، دارویی برای آرامش و درمان روح انسان است.

وی افزود: با قرآن بودن موجب حل مشکلات می‌شود و قرآن، راه و روش زندگی و رشد کردن را به ما آموخته است. لذا باید در آیات آن فکر و تدبُّر و به دستورات آن عمل کنیم.

پروانه بیان کرد: اصلی‌ترین راهبرد هدایت بشر، قرآن است که انسان‌ها را راهنمایی و به سرمنزل مقصود می‌رساند. پس باید با قرآن به بهترین نحو ممکن رابطه برقرار کنیم.

این مسئول‌ گفت: در ایام محرم و صفر «یا حسین» می‌گوییم اما باید «با حسین» (ع) باشیم. در این ماه عزیز، سینه‌زنی و گریه کردن و نذری دادن خوب است اما کافی نیست و کسی که «با حسین» باشد، حقوق دیگران را تضییع نمی‌کند، به پدر و مادر و فرزند و دوست و همسر خود نیکی می‌کند. لذا باید هم «با حسین» باشیم و هم راه و روش این امام عزیز را در پیش بگیریم؛ پس قرآن نیز همینگونه است که اگر در منزل‌های خود قرآن داریم باید آن را بخوانیم و به دستورات آن عمل کنیم و آن را بفهمیم.»

خبرنگار : علی سعادتی عکاس : علی سعادتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار