مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان خبر داد:

تخصیص 247 میلیارد تومان اعتبار افتتاح مدارس منطقه تبادکان طی 2 سال اخیر

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان از تخصیص 247 میلیارد تومان اعتبار افتتاح مدارس طرح سه‌شنبه‌های امید در این منطقه خبر داد و گفت: این اقدام از جمله افتخارات دولت مردمی شهید رئیسی است.

کد مطلب: ۱۴۹۲۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص 247 میلیارد تومان اعتبار افتتاح مدارس منطقه تبادکان طی 2 سال اخیر

محمدحسین عبداللهی در مراسم افتتاحیه کارگاه هنرستان امیرکبیر تبادکان در قالب طرح سه‌شنبه‌های افتتاح گفت: منطقه تبادکان و به‌خصوص دانش‌آموزان محروم، مستعد و کوشای بلوار 22 بهمن بسیار به هنرآموزی و مهارت‌آموزی علاقه‌مند هستند و به همین منظور کارگاه تخصصی مکانیک خودروی هنرستان امیرکبیر با 320 مترمربع زیربنا و 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی افتتاح شد.

وی افزود: این سی‌وششمین پروژه‌ای بود که افتتاح شد و در مجموع 247 میلیارد تومان تا امروز در تبادکان از دهم آذر 1401 تاکنون هزینه شده و اکنون نیز همزمان 26 پروژه در دست اجرا است که با توجه به جمعیت رو به افزایش منطقه تبادکان، توجه به ساخت و ساز فضاهای آموزشی، یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است تا منطقه تبادکان را از وضعیت بحرانی خارج کند.

عبداللهی اظهار کرد: در موضوع توسعه متوازن متوسطه دوم، بالغ بر 60 درصد دانش‌آموزان متوسطه دوم در تبادکان وارد هنرستان‌ها می‌شوند و با توجه به وجود شهرک‌های صنعتی و کارخانجات متعدد موجود، منطقه جزو مناطق پیش رو در سطح کشور است.

وی خاطرنشان کرد: شهرک‌های صنعتی و کارخانجات متعددی که در تبادکان وجود دارد، نیاز به نیروی کار دارند و از میان دانش‌آموزان هنرستان‌های تبادکان، نیروی کار آن‌ها تامین می‌شود و برنامه ما در آموزش و پرورش تبادکان، تامین نیروی انسانی این شهرک‌های صنعتی و کارخانجات بر اساس نیاز آن‌ها و تامین اشتغال دانش‌آموزان هنرستان‌ها است.

خبرنگار : محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار