فرماندار مشهد:

نگاه ویژه کشور به مدرسه‌سازی و توجه به نسل‌های آینده است

مشهد (پانا) - فرماندار مشهد، نگاه دولت‌ها به مدرسه‌سازی و توجه به نسل آینده را از مهم‌ترین وظایف مسئولان دانست.

کد مطلب: ۱۴۹۲۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نگاه ویژه کشور به مدرسه‌سازی و توجه به نسل‌های آینده است

محسن داوری در افتتاحیه کارگاه هنرستان امیرکبیر تبادکان با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه اظهار کرد: خداوند اینگونه رقم زد که باید خونی ریخته شود و این خون، چنان موجی ایجاد می‌کند که دشمن، لحظه‌ای قرار نداشته باشد و رژیم صهیونیستی در قبال این خطایی که انجام داده، آرام و قرار ندارد و جبهه مقاومت، گام‌های استواری را با اقتدار برمی‌دارد و به وعده الهی که پیروزی مظلومان بر استکبار است افتخار می‌کنیم.

فرماندار مشهد بیان کرد: نگاه کشور به مدرسه‌سازی و توجه به نسل‌های آینده‌ساز از روزهای ابتدایی انقلاب ما محکم‌تر، مقتدرتر و با توان بیشتر است و این حاصل کادرسازی و پرورش فرزندانی است که امروز نقش‌آفرینی می‌کنند و قطعاً در آینده هم فرزندانی که امروز در این مدارس تحصیل خواهند کرد برای جامعه مؤثر خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: با آسیب‌شناسی که اتفاق افتاده باید مؤثرتر، شیوه تحصیل را تغییر دهیم و طوری به دانش‌آموزان تدریس کنیم که در آینده به کمک ما بیاید.

داوری افزود: امروز باور ما بر این است که در کنار آموزش‌های تئوری باید مهارت‌هایی به دانش‌آموزان یاد دهیم که در آینده مملکت با این مهارت‌ها، ابتکارها و خلاقیت‌ها بهتر از گذشته به خصوص در حوزه تولید و تکنولوژی مؤثر باشند.

فرماندار مشهد اظهار کرد: آموزش و پرورش تبادکان، جمعیت بسیار بالا و اثرگذار و نخبه دارد و و مدیر توانمند آموزش و پرورش تبادکان به همراه همکاران نوسازی مدارس به صورت انقلابی و مجاهدانه، نهضت مدرسه‌سازی را پیگیری و ادامه می‌دهند که جای تشکر و تقدیر دارد.

وی افزود: نهضت مدرسه‌سازی را در تابستان و در کل ایام سال آنقدر ادامه خواهیم داد تا مدرسه‌سازی اشباع شود و مدیران هیچ تقاضایی برای مدرسه‌سازی نداشته باشند.

خبرنگار : محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار