پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در پی شهادت شخصیت برجسته جبهه مقاومت

سبزوار (پانا) - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار در پی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در پی شهادت شخصیت برجسته جبهه مقاومت

متن پیام حسین ابراهیمی‌کردیانی به شرح ذیل است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیستی، بار دیگر ذات کثیف خود را نشان داد و در عملیاتی بزدلانه و تروریستی، مجاهد شجاع و نستوه، آقای اسماعیل هنیه را به شهادت رساند و جبهه مقاومت و آزادگان جهان را داغدار کرد.

اسماعیل هنیه، عمر گران‌بهای خود را در مسیر جهاد فی سبیل الله و مبارزه با رژیمی پلید و کودک‌کش صَرف کرد و در نهایت به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت در راه خدا رسید و قطعاً این اقدام بزدلانه به فرموده مقام معظم رهبری، زمینه مجازاتی سخت برای رژیم اشغالگر قدس را فراهم ساخته است.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، شهادت این مجاهد عزیز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت، مسلمانان و مستضعفان عالم، ملت عزیز ایران اسلامی و به‌ویژه ملت مظلوم فلسطین و غزه تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن شهید عزیز و والامقام، علوّ درجات را خواهانم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار