مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی :

سر مشق ، نام برگرفته از دولت سیزدهم

افزایش صد درصدی رتبه‌های کشوری دانش‌آموزان در خراسان رضوی

مشهد(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش از افزایش صد در صدی رتبه های کشوری خراسان خبر داد و گفت : سرمشق ، نام برگرفته از دستاورد های دولت سیزدهم در دستگاه آموزش و پروروش است .

کد مطلب: ۱۴۹۱۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
سر مشق ، نام برگرفته از دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری پانا؛ سید امیر شوشتری درآئین رونمایی از دستاورد‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی آموزش و پرورش خراسان رضوی در دولت سیزدهم باعنوان سرمشق که در اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شده بود گفت: سرمشق، نامی است که با نکته برداری از بیانات مقام معظم رهبری به دست آمده و ایشان از شهید جمهور آیت‌الله رئیسی به‌عنوان سرمشقی برای روسای دیگر جمهور یاد کردند.

شوشتری ادامه داد: همانطور که معلمان الگو‌های جامعه هستند و مقام معظم رهبری فرمودند باید به عنوان قهرمان به نسل جدید معرفی شوند تا نسل جوان‌تر بتوانند به درستی از معلمان خود الگو برداری کنند؛ بنابراین 100 مدرسه تحولی را به عنوان نمونه در استان دایر کردیم تا آغاز راهی برای فعالیت مدارس تحولی باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: در ابتدای دولت سیزدهم برای آموزش روانخوانی قرآن به معلمان اقدام کردیم و در پایان این طرح بیش از 3هزار و 500 آموزگار این مهارت را کسب کردند.

وی با بیان اینکه افزایش100 درصدی در کسب رتبه‌های کشوری جشنواره خوارزمی از 37 رتبه به 76 رتبه برگزیده، از افتخارات آموزش و پرورش خراسان رضوی است، افزود: همچنین در کنکور 1402 افزایش47 درصدی در قبولی رشته پزشکی در مناطق محروم استان داشتیم.

مدیر کل آموزش وپرورش خراسان رضوی با اشاره به سخنان شهید جمهور در خصوص اینکه آموزش و پرورش باید به مسئله اولویت دار و اول کشور تبدیل شود، تصریح کرد: اگر این اتفاق در کشور بیفتد ما مسئولیت خود را انجام داده ایم و مفتخر هستیم که بگوییم خراسان رضوی خاستگاه تغییر به سمت سند تحول بنیادین بوده است.

وی خاطرنشان کرد: شهادت شهید جمهور یک فقدان بزرگ است، اما باید از ایشان برای انجام وظیفه و مسئولیت خود الگو بگیریم و ایشان را سرمشق راه خود قرار دهیم

خبرنگار: زهرا زراعت کار

خبرنگار : زهرا زراعت کار عکاس : محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار