مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

تربیت یک فرآیند تدریجی و مستمر است

نیشابور(پانا) - مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر معتقدیم که تربیت یک فرآیند تدریجی و مستمری است که در جریان این تربیت استعدادهای بالقوه بچه‌ها بالفعل می‌شود پس محیط کلاس و درس کافی نیست و نمی‌تواند این فرآیند را به سرانجام برساند.

کد مطلب: ۱۴۹۰۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
 تربیت یک فرآیند تدریجی و مستمر است

حجت الاسلام محمد خانی در جمع شرکت کنندگان رویداد تخصصی تربیت مربیان ارشد اردویی کشور در نیشابور افزود: این تربیت طبیعتا در یک زیست بلند مدتی رقم می‌خورد لذا امنیت اردو از این جهت به طور ویژه مدنظر ما قرار می‌گیرد چون در اردو فرصت زیست یک روزه و دوروزه و حتی بیشتر مربی در کنار دانش‌آموزان فراهم می‌شود و تربیت در فرهنگ اردو به خوبی رقم می‌خورد.

وی با اشاره به نقش مهم و موثر مربی در اردو خاطر نشان کرد: بدون شک نقش محوری برای تحقق تربیت در فرآیند اردو بر دوش مربی است که به برکت انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر، جریان تعلیم و تربیت فضای روبه رشد مثبتی را پشت سر گذاشته و با وجود همه‌ی کم و کاستی‌هایی که در دوران‌های مختلف وجود داشته ما کارنامه قابل قبولی در ابتدای انقلاب اسلامی در تربیت داریم.

خانی با اشاره به اینکه توقف فرآیندهای اردویی  آسیب بزرگی به پرورش و تربیت وارد می‌کند، افزود: در طراحی و اجرای این رویداد تخصصی به دنبال این هستیم تا با شبکه شدن شما و انتقال تجربیات به همکاران خود در استان‌ها و پیگیری‌های مستمر شما به عنوان مطالبه گران جریان اردویی سبب توسعه فرآیند اردوهای هدف‌دار شویم.

وی خطاب به مربیان حاضر در اردو بیان کرد: قرار است این رویداد یک شروعی باشد برای استمرار یک جریان سازی جدید در عرصه اردویی  و امیدوارم با این نگاه نسبت به این دوره توجه ویژه‌ای داشته باشید.

خبرنگار پانا: شریفه اکبری

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار