امام جمعه شهرستان کاشمر:

رئیس‌جمهور منتخب با انتخاب کارشناسانه هیأت دولت مانع از پدیده نفوذ شود

کاشمر (پانا) - امام جمعه شهرستان کاشمر همزمان با سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور در خطبه‌های خود با اشاره به اینکه در دوران تبلیغاتی انتخاباتی شعار رئیس‌جمهور منتخب موضوع کارشناسی بود، گفت: امیدواریم رئیس‌جمهور منتخب اعضای کابینه دولت را به صورت کارشناسانه انتخاب و از پروژه نفوذ جلوگیری کند.

کد مطلب: ۱۴۹۰۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس‌جمهور منتخب با انتخاب کارشناسانه هیأت دولت مانع از پدیده نفوذ شود

حجت الاسلام جواد طاهری در خطبه های نماز جمعه این شهر بیان کرد: کمک به رئیس جمهور منتخب از لحاظ اعتقادی مهم است لذا از همه مسئولان تقاضا میکنم که متحد و منسجم مسیر را به جلو ببرند تا اختلاف دشمن شاد کن ایجاد نشود.

وی با یادآوری اینکه وظیفه ماست که رئیس جمهور را تقویت و پشتیبانی کنیم، چرا که این وحدت به نفع مردم و دین خدا خواهد بود، تصریح کرد: جا دارد یاد و خاطره شهیدجمهور آیت الله رئیسی که به عنوان یک الگوی پرتلاش و پرکار در تاریخ انقلاب ماندگار شد گرامی بداریم.

 وی با اذعان به اینکه باید نسبت به سرویس‌های جاسوسی دشمن و پدیده نفوذ مراقب و هوشیار بود، گفت: تمرکز بر اصول و پایه‌های اهداف اصلی مردم، انقلاب و نظام طوری نباشد که ما به بهانه تسهیل، سهل‌انگاری کنیم. چرا که موضع انقلاب و نظام روشن است و همه ما بر این مواضع محکم خواهیم ایستاد و مطالبه‌گری که همچنان در همه دولت‌ها وجود داشته در دولت جدید هم خواهد بود.

امام جمعه کاشمر با بیان اینکه مطالبه‌گری حول عملکرد مسئولان است و به مقام و شخص مسئول در هر جایگاهی که باشد کاری نداریم، افزود: عملکرد خوب را مورد تشویق قرار می‌دهیم و نسبت به عملکرد بد حتما مطالبه‌گری جدی خواهیم داشت.

نویسنده : محمد مهدی بزمی عکاس : محمد حسین راستگو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار