مدیر آموزش و پرورش کاشمر خبر داد؛

فراهم شدن شرایط مناسب‌تر برای تحصیل ۳۶ هزار دانش‌آموز کاشمری

کاشمر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کاشمر از جابه‌جایی تعدادی از مدارس با هدف فراهم کردن شرایط مناسب‌تر برای تحصیل ۳۶ هزار دانش‌آموز این شهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۹۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
فراهم شدن شرایط مناسب‌تر برای تحصیل ۳۶ هزار دانش‌آموز کاشمری

سعید تاج‌محمدی در شورای آموزش و پرورش کاشمر، گزارشی از اقدامات در حال انجام در راستای مقاوم‌سازی و بازسازی مدارس آسیب‌دیده ارائه کرد و افزود: با پیگیری مسئولان شهرستان و همراهی مسئولان کشوری و استانی، جبران خسارت‌های وارده به مدارس کاشمر با جدیت در حال انجام است.

وی گفت: تمام تصمیمات مربوط به جابه‌جایی تعدادی از مدارس با هدف فراهم کردن شرایط مناسب‌تر برای تحصیل ۳۶ هزار دانش‌آموز شهرستان گرفته شده است.

تاج‌محمدی به ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس اشاره کرد و گفت: از اولیا می‌خواهیم با اعتماد به مجموعه آموزش و پرورش، دانش‌آموز خود را در نزدیکترین مدرسه به محل زندگی ثبت‌نام کنند.

وی از سفر معاون وزیر آموزش و پرورش به کاشمر خبر داد و بیان کرد: سفر معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به شهرستان کاشمر در ادامه سفر مسئولان کشوری و استانی با هدف جبران آسیب‌های وارد شده به مدارس خواهد بود.

حجت‌الله شریعتمداری، فرماندار شهرستان کاشمر هم در این جلسه به بیان چالش‌های به‌وجودآمده در پی زلزله ۲۹ خرداد اشاره کرد و افزود: به دلیل آسیب دیدن تعدادی از مدارس شهرستان، مدیریت فضاهای آموزشی موجود امری ضروری است.

شریعتمداری گفت: مقاوم‌سازی و بازسازی مدارس آسیب‌دیده با سرعت قابل قبولی در حال انجام است.

خبرنگار : محمدرضا زارع

ارسال دیدگاه