بازدید مدیرکل نوسازی مدارس استان خراسان رضوی از مدارس آسیب دیده و پروژه‌های عمرانی مدارس کاشمر

کاشمر (پانا)- مدیرکل نوسازی مدارس استان خراسان رضوی از پروژه های عمرانی و مدارس آسیب دیده آموزش و پرورش شهرستان کاشمر بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۸۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس استان خراسان رضوی از مدارس آسیب دیده و پروژه‌های عمرانی مدارس کاشمر

جاسم حسینپور مدیرکل نوسازی مدارس استان خراسان رضوی، محمد رضا خدادادی معاون اداره کل نوسازی مدارس، سعید تاج محمدی مدیر آموزش و پرورش کاشمر، ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی به همراه جمعی از کارشناسان اداره کل نوسازی از روند بازسازی مدارس آسیب دیده در زلزله و پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش شهرستان کاشمر بازدید کردند.

حسینپور مدیرکل نوسازی مدارس استان در دومین سفر کاری خود پس از زلزله ۲۹ خرداد ماه به شهرستان کاشمر، با حضور در روستاهای زلزله زده از روند بازسازی، بهسازی و مقاوم سازی مدارس آسیب دیده بازدید کرد.

در ادامه این سفر کاری، مدیرکل نوسازی با حضور در محل پروژه های نیمه تمام مرحوم خانی و مرحوم نساجیان در گفت و گو با پیمانکاران این پروژه ها بر لزوم تسریع در روند ساخت این پروژه ها تاکید کرد.

سعید تاج محمدی مدیر آموزش و پرورش کاشمر نیز در این بازدید ها ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، گفت: مدیران مدارس و پرسنل ستادی با حداکثر توان و ظرفیت مشغول جبران خسارت های وارد شده به مدارس هستند.

خبرنگار : محمدرضا زارع

ارسال دیدگاه