فرماندار شهرستان کلات:

آموختن مهارت‌های اجتماعی از اهداف اصلی اجرای طرح اوقات فراغت است

کلات ( پانا ) - فرماندار کلات گفت: برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت فرصتی برای یادگیری مهارت‌های اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۴۸۶۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آموختن مهارت‌های اجتماعی از اهداف اصلی اجرای طرح اوقات فراغت است

علی صلاحی  در آیین افتتاحیه کلاس‌های اوقات فراغت شهرستان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهید حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش گفت: کسی که هنر خوبی یاد بگیرد قطعا در آینده می‌تواند از آن استفاده کند و این یادگیری از همین کلاس‌ها شروع می شود اما صرف نام‌نویسی در کلاس‌ها کافی نیست و نیاز به وقت‌گذاری و زحمت دارد و اگر می‌خواهید در آینده زندگی بهتری داشته باشید از این فرصت به بهترین نحو استفاده نمایید.

وی افزود: انسانی ارزش پیدا می کند که به دنبال یادگیری باشد و یادگیری نیز به آسانی بدست نمی آید.لذا از مربیان تقاضامندیم به طور ویژه و با دغدغه‌مندی خاصی برای این عزیزان تلاش نمایند تا آنچه را که به آنها می‌آموزند مفید فایده قرار بگیرد و خروجی کلاس‌ها موجب رسیدن به آن هدفی باشد که مد نظر است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: فراغت یعنی دوره بسیار با نشاط،آزاد و راحت که دانش‌آموز با فراغ بال در آن شرکت نماید و هدف بزرگتر این دوره‌ها آموختن مهارت‌های اجتماعی است،یعنی دانش‌آموز تعامل و همدلی، با هم دوست بودن و مهارت‌های زندگی را بیاموزد.

فرماندار شهرستان کلات خاطر نشان کرد: ما باید نظم و مهارت اجتماعی،آگاه شدن از موضوعات روز جامعه،مسائل دینی و مذهبی  را به نوجوانان بیاموزیم.

مقام عالی اجرایی شهرستان کلات در پایان افزود: باید دانش‌آموزان با ظرفیت‌های محیط زندگی آشنا و موقعیت کامل شهرستان مثل محل‌های تفریحی ، مکان‌های تاریخی، نخبه ها، فرهنگ، مردم، آداب و سنن،صنایع دستی، محصولات  را به خوبی بشناسند و به آن افتخار کنند و این کلاس‌ها بهترین فرصت برای آن است.

خبرنگار دانش‌آموز: نازنین فاطمه سعادتی

خبرنگار : نازنین فاطمه سعادتی عکاس : Ali Saadati

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار