معلم باتجربه دبستان عجب‌شیر ناحیه ۵ مشهد:

معلمی، احساس مسئولیت توأم با عاطفه است

مشهد (پانا) - معلم باتجربه دبستان حاج محمد عجب‌شیر ناحیه ۵ مشهد، معلمی را احساس مسئولیت توأم با عاطفه دانست و گفت تاثیرگذاربودن در آینده‌ یک فرد و تربیت آینده‌سازان جامعه، بسیار دلنشین است.

کد مطلب: ۱۴۸۳۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمی، احساس مسئولیت توأم با عاطفه است

علی‌اکبر ایمانی در گفت‌وگو با پانا خاطرنشان کرد: «اینکه بتوان بر آینده یک جامعه حتی یک فرد، تاثیر مثبت گذاشت و احساس مسئولیتی که نسبت به آینده دانش‌آموزان داریم، حس دلنشینی است. ما معلمان وظیفه داریم با تربیت موثر دانش‌آموزان به کشور خود خدمت کنیم و بنده شاکر خداوند هستم که مرا در این مسیر زیبا قرار داده است.» 

وی خاطرنشان کرد: «تربیت نسل جدید، مساله‌ای مهم و حیاتی است که باید روی آن به‌صورت متمرکز کار شود. دشمنان اسلام، نسل جوان را به شدت مورد هجوم قرار داده‌‌اند و ما معلمان باید ابتدا به تربیت نفس خود بپردازیم و سپس به تربیت نسلی مقاوم و آینده‌ساز و سربازانی جان‌برکف برای رهبر عزیزمان و کشور جمهوری اسلامی ایران بپردازیم.»

معلم دبستان عجب‌شیر گفت: «تربیت یک دانش‌آموز را دست کم نگیریم؛ چه بسا با گذشت زمان آن دانش‌آموز، شخصی مثل شهید قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری‌زاده و سایر افراد موثر بر جامعه بشود.»

وی اظهار کرد: «از سطحی دیدن باید گذر کرد و به دید عمیق رسید. امروزه معلمان ما نقش حیاتی را در جامعه خویش ایفا می‌کنند و امید است همه‌ ما معلمان بتوانیم به خوبی وظیفه خود را انجام دهیم.»

خبرنگار : دانش‌آموز: سمیه رنجبر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار