مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات:

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دنبال تربیت انسان با ویژگی خاص است

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات گفت: امروز مهم‌ترین و اصلی‌ترین ماموریت ما در آموزش و پرورش، اجرای سند تحول بنیادین است که به دنبال تربیت انسان با ویژگی‌های خاص است.

کد مطلب: ۱۴۸۲۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دنبال تربیت انسان با ویژگی خاص است

رمضان پروانه در نشست مسئولین قرارگاه‌های 14 صفر 3 اظهار کرد: امروز مهم‌ترین و اصلی‌ترین ماموریت ما در آموزش و پرورش، اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که اهداف، چهارچوب‌ها، راهبردها و استراتژی در این سند مهم، کاملا مشخص است و یکی از اهداف سند تحول، تربیت انسان با ویژگی خاص یعنی همان تربیت تمام‌ساحتی است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات خاطرنشان کرد: حضور فعال و سازمان‌یافته دانش‌آموزان در برنامه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مناسبت‌های ملی‌ و‌ مذهبی و انقلابی در راهکارهای این سند مهم تبیین شده و طرح میدان 1402 و 1403 مصداق اجرای این بندها از سند تحول بنیادین است.

این مسئول گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، امید و نگاه خوشبینانه به آینده دانش‌آموزان را بیش از هر چیزی بااهمیت دانسته و بر آن تاکید کرده‌اند و میدان «چهارده صفر سه» امیدآفرین بوده و دانش‌آموز انقلابی و آگاه را تربیت می‌کند و فرصتی برای میدانداری دانش‌آموزان و اعتماد به جوانان است.

وی تشکیل گروه‌های مجازی در شبکه شاد، تولید محتوا در زمینه‌های مختلف به‌ویژه دستاوردهای نظام، انتخابات، مراسم ملی و مذهبی، سخنرانی دبیران قرارگاه‌های پسران و دختران در مساجد و جلسات مختلف و حضور در نماز جمعه، حضور در شعب اخذ رای به عنوان ناظران افتخاری و... را از جمله اقداماتی دانست که در این قرارگاه مهم انجام شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات خاطرنشان کرد: آنچه که از مسئولان انتظار داریم این است که از این فرصت بی‌بدیلی که برای دانش‌آموزان ایجاد شده تا بتوانند نقش‌آفرینی کنند، استفاده کرده و شرایط استمرار این برنامه را فراهم کنند.

پروانه، تقویت روحیه خداباوری، خودباوری، اعتماد و عزت نفس، ارتباط با مسئولان، مسئولیت‌پذیری، قانون‌مداری، امیدآفرینی و نشاط اجتماعی را از تاثیرات میدان ۱۴۰۳ خواند.

خبرنگار : دانش‌آموز: نازنین‌فاطمه سعادتی عکاس : سحر حیدریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار