دبیر قرارگاه پسران ۱۴ صفر ۳ کاشمر:

اعضای میدان ۱۴ صفر ۳ باید یک سرنوشت جدید را برای کشور رقم بزنیم

کاشمر (پانا) - دبیر قرارگاه ۱۴ صفر ۳ شهرستان کاشمر گفت ما دانش‌آموزان در این قرارگاه باید تلاش ‌‌کنیم تا با تشویق مردم در انتخابات، یک سرنوشت جدیدی، برای کشورمان رقم بزنیم.

کد مطلب: ۱۴۸۲۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
 اعضای میدان ۱۴ صفر ۳ باید یک سرنوشت جدید را برای کشور رقم بزنیم

ابوالفضل مودب‌، دبیر قرارگاه ۱۴ صفر ۳ شهرستان کاشمر در جلسه استانی قرارگاه میدان ۱۴ صفر ۳ که به‌صورت وبینار در سراسر استان در حال برگزاری بود گفت: طبق شیوه‌نامه‌ای که در سال ۱۴۰۳ برای ما ارسال شد، ما یک سری جلسات در مدارس شهرستان برگزار کردیم و اعضای اصلی  را از تمامی مدارس که افراد توانمند را برای اعضای اصلی طرح ۱۴ صفر ۳ انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: ما باید با امید‌آفرینی وارد ‌طرح میدان ۱۴ صفر ۳ شویم و به فعالیت‌هایی همچون ترویج در انتخابات که یکی از موضوعات اصلی کشور ماست بپردازیم.

دبیر قرارگاه ۱۴ صفر ۳ شهرستان کاشمر تصریح کرد: ما دانش‌آموزان در قرارگاه چهارده صفر سه بایستی تلاش کنیم با تشویق مردم در انتخابات، یک سرنوشت جدید را برای کشور رقم بزنیم و رئیس‌جمهوری از بین مردم انتخاب کنیم که همانند شهید جمهور ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی باشد.

وی افزود: ما در طرح میدان ۱۴ صفر ۲ فعالیت‌هایی در دبیرستان‌مان‌، دبیرستان نمونه آیت‌الله خامنه‌ای شهرستان کاشمر از جمله فرماندهان کلاس را انتخاب کردیم تا بتوانند در داخل کلاس فعالیت‌هایی داشته باشند و دانش‌آموزان را به سمت ترویج در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت کنند که این یکی از فعالیت‌های ما در کلاس‌ها بوده و در صبحگاه‌ها دانش آموزان سخنرانی‌هایی را داشتند.

مودب در جلسه استانی وبیناری که ‌استاندار خراسان رضوی، ‌مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و ‌رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی حضور داشتند که اعضای هر شهرستان در محل فرمانداری هر شهرستان برگزار می‌شد ادامه داد: اما در طرح میدان ۱۴ صفر ۳ با همین توانمندی و با انرژی بیشتری همراه هستیم تا بتوانیم مردم را به این انتخاب سرنوشت ساز تشویق کنیم تا بتوانیم برای آینده کشور‌مان، انقلاب اسلامی ایران نقش کوچکی را ایفا کرده باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار‌: ابوالفضل مودب

خبرنگار : محمدرضا زارع عکاس : محمدرضا زارع

ارسال دیدگاه