رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخس:

هدف آموزش و پرورش تربیت و آموزش نیروی انسانی بر مبنای سند تحول بنیادین است

سرخس (پانا) - رئیس آموزش و پرورش سرخس گفت هدف آموزش و پرورش، تربیت و آموزش نیروی انسانی بر مبنای سند تحول بنیادین است و تربیت و رشد نیروی انسانی آینده و رشد نگرش نیروی انسانی وظیفه ما است.

کد مطلب: ۱۴۸۲۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
هدف آموزش و پرورش تربیت و آموزش نیروی انسانی بر مبنای سند تحول بنیادین است

احمد صفایی در جلسه مدیران و معاونین پرورشی شهرستان سرخس گفت: از آنجایی که آموزش و پرورش، وظیفه خطیر تربیتی نیز دارد، یکی از وظایف مهم فردی و اجتماعی آن هدفگذاری صحیح برای فرزندان این کشور است.

وی افزود: همکارانی که در حوزه پرورشی فعالیت می کنند، رابطه بسیار خوبی با دانش‌آموزان و همکاران در مدارس دارند و از همین رو می‌توانند با استفاده از روابط گسترده‌شان با دانش‌آموزان، تاثیر مثبتی روی تفکر آن‌ها بگذارند و در این برهه حساس کنونی کشور و در آستانه انتخابات با ایجاد تفکر مثبت و آمادگی ذهنی برای شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای، جهاد تبیین کنند.

ابراهیم بهشتی، کارشناس حراست آموزش و پرورش شهرستان سرخس نیز در رابطه با انتخابات و نگرش دانش‌آموزان گفت: وظیفه من و شما است که نگرش صحیح را در ذهن دانش‌آموز ایجاد کنیم.

وی افزود: نگرش، چیزی نیست که با یک شب و روز، تلاش به دست بیاید و طی سال‌ها برای فرد به وجود می‌آید. پس ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم نگرش صحیح را برای دانش‌آموزان فراهم کنیم تا ایران قوی را داشته باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار: عالیه نوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار