شهردار منطقه ۴ مشهد

مسابقات کشتی با چوخه در گود کشتی شهید بابانظر با حضور ۳هزار نفر تماشاچی برگزار شد

مشهد(پانا)- شهردار منطقه ۴ مشهد گفت:برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در گود کشتی شهید بابانظر با استقبال بی نظیر مردم انجام گرفت.

کد مطلب: ۱۴۸۲۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
 مسابقات کشتی با چوخه در گود کشتی شهید بابانظر با حضور ۳هزار نفر تماشاچی برگزار شد

محسن نعیمی مقدم در حاشیه جلسه مسابقات کشتی با چوخه به خبرنگار پانا گفت:کشتی با چوخه یکی از ورزش‌های محلی ایران است که در میان اهالی خراسان رواج دارد و از تاریخچهٔ کهنی برخوردار است.

وی گفت:میدان کُشتی دایره‌ای با قطر ۱۰ متر است و کشتی در آنجا برگزار و کشتی با چوخه همیشه در فضای باز و دل طبیعت و اماکن تفریحی و روی خاک نرم یا چمن با حضور انبوه تماشاگرانی از زن و مرد و پیر و جوان برگزار می‌شده است. 

نعیمی مقدم گفت:به دلیل استقبال بسیار خوب پهلوانان و مردم از ورزش باستانی کشتی باچوخه، مسابقات کشتی باچوخه هر هفته روزهای جمعه در گود شهیدبابانظر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:گود کشتی شهید بابانظر واقع در بوستان بهشت، امکان اجرای همزمان سه مسابقه کشتی را دارد و دارای جایگاه استاندارد تماشاگران با ظرفیت سه هزار نفر، رختکن ویژه پهلوانان، سرویس بهداشتی مخصوص تماشاگران و پهلوانان، حمام، جایگاه ویژه تماشاگران، اتاق داوران، اورژانس، فوریت‌های پزشکی، سالن VIP، اتاق مانیتورینگ و سیستم اداری همراه با دسترسی‌های ویژه برای معلولین است.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

خبرنگار : حسناداریوش عکاس : حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار