مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی خبرداد :

استفاده از ظرفیت های دانش‌آموزی سراسر کشور در انتخابات آینده

دانش آموزان خراسان رضوی در طرح میدان ۱۴ صفر ۲ حماسه ای نوین خلق کردند

مشهد(پانا)- مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی از بهره بری ظرفیت‌های دانش‌آموزی سراسر کشور در انتخابات آینده خبر داد و گفت : میدان ۱۴ صفر ۲ و کنش‌گری دانش‌آموزان ، بعد دیگری از آنها را به جامعه نشان داد که میتوان روی آن سرمایه‌گزاری و برنامه‌ریزی کرد .

کد مطلب: ۱۴۸۲۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
استفاده  از ظرفیت های دانش‌آموزی سراسر کشور در انتخابات آینده

به گزارش خبرگزاری پانا ، محمد کمال سرویها در خراسان رضوی در نشست خبری قرارگاه میدان ۱۴-صفر-۳ عنوان کرد: تعامل با جوانان و نوجوانان که در هر عرصه‌ای شکل می‌گیرد، شرایطی پیشه رو دارد که شاید اون گروهی که ابتدا فکرش رو کردن، به عمق قصه اشراف نداشتن و در هر سال انتخابات ، مجموعه زوایای جدیدی از این تعامل شکوفا شود و موثر تر از قبل خودنمایی خواهد کرد.

وی گفت: ما در شورای نگهبان این بحث و این طرح را زمانی که مطرح کردیم مورد استقبال هیئت مرکزی نظارت قرار گرفت و احتمالا در انتخابات آینده به همه استان ها ابلاغ خواهد شد؛ اما دو نکته با شورای نگهبان مورد بحث قرار گفت که قرار است در این مرحله انتخابات دستاوردهایی داشته‌باشیم.

وی افزود : نکته اول اینه که حتما این نوجوانان براساس عملکرد و حیطه وظایف خود گزارش جدی‌تر و کامل‌تری  برای ما از فضای صحنه شعبه انتخابات بنویسند چون در سر صندوق‌ها ما عزیزانی را داریم که ۱۵ انتخابات را پشت سر گذاشتند و تجربیاتی کسب کردند ؛ اما وقتی این نوجوانان کنارشان قرار‌می گیرند،  زوایایی را می‌بینند که شاید بعضی عزیزان به آن اوقات و زوایا توجه نداشتند.

وی ادامه داد : نکته بعدی این است که ما در شورای نگهبان هم با تکنولوژی به روز ، کم کم سامانه به سمت مجازی شدن پیش می‌رود؛ در این عرصه ها به ویژه نوجوانان حرف‌های زیادی برای بیان کردن دارند و ما از این گزارشات و پیشنهادات استقبال خواهیم کرد.

 وی در پایان متذکر شد: در آینده نه چندان دور عزیزان دانش‌آموز باید بیایند و در کشور نقش‌های جدی تری داشته باشند و این یک کار ابتدایی برای مسولیت آینده آنهاست.

دانش آموز خبرنگار: زهرا زراعت کار

 

خبرنگار : زهرا زراعت کار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار