معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

شناسایی و شبکه‌سازی دانش‌آموزان توانمند از اهداف میدان 14 صفر 3 است

مشهد(پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دانش‌آموزان باید به عنوان یاران حضرت در اموری مانند جهادتببین و جلب مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب نظام اصلح و تبیین دستاورد های نظام مقدس گام بردارند .

کد مطلب: ۱۴۸۲۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی و شبکه‌سازی دانش‌آموزان توانمند از اهداف میدان  14 صفر 3 است

علی مهدوی خواه در نشست خبری میدان ۱۴ صفر 3 گفت:با توجه به تجربیاتی که در میدان ۱۴ صفر۲ کسب شد چشم اندازی برای میدان درنظر گرفتیم که در دستور عمل جدید قرار خواهد گرفت تا دانش‌آموزان بتوانند به عنوان یاران حضرت باشند و در اموری مانند جهاد تببین و جلب مشارکتی مردم در انتخابات و انتخاب نظام اصلح و تبیین دستاورد های نظام مقدس گام بردارند.

وی اظهار کرد : در این میدان به دنبال این هستیم تا شناسایی و شبکه‌سازی دانش‌آموزان توانمند و هماهنگی بین تشکل‌ها بیشتر شود تا اعتباربخشی هرچه بیشتر به دانش‌آموزان صورت پذیرد .

مهدوی خواه افزود : در همین راستا طرحی به عنوان ناظران افتخاری شکل گرفت که دانش آموزان برای اولین بار این فرصت را پیدا کردند تا به عنوان ناظر و خبرنگار در یک نقش کاملا رسمی بر سر صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

 وی ادامه داد: در این طرح و در انتخابات گذشته 2 هزار دانش آموز در قالب ناظر و خبرنگارپانا حضور فعال داشتند که گزارش آن به مقام معظم رهبری نیز رسید و موجب رضایت رهبر معظم انقلاب نیز شده بود و تاکید بسیاری بر تداوم آن کرده بودند.

علی مهدوی خواه با اشاره بر تفاهم‌نامه ناظرین افتخاری گفت : امروز قرار است تفاهم‌نامه‌ای برای انتخابات پیشرو بسته شود و طی آن3 هزار و 700 دانش آموز به عنوان ناظر انتخاباتی و 3هزار و 300نفر به عنوان پانا در ۸ تیر ماه سر صندوق های رای حاضر شوند.

وی در پایان گفت :امیدواریم که به واسطه این اقدام بصیرت بین دانش‌آموزان بیشتر شود و با قوت هرچه بیشتر و با بهره‌گیری از تجربه‌های گذشته و با تکیه بر دانش‌آموزان در این مسیر گام برداریم.

دانش‌آموز خبرنگار :مهلا توکلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار