دبیر قرارگاه استانی دختران میدان ۱۴ صفر ۳:

هر عمل موثر و هدفمند با تفکر، خلاقیت و اجرای شبکه‌ای عظیم رخ خواهد داد

مشهد (پانا) - دبیر قرارگاه استانی طرح میدان ۱۴ صفر ۳ گفت معتقدیم هرعمل موثر و هدفمند، تنها با حضور تفکر، خلاقیت و اجرای شبکه‌ای عظیم رخ خواهد داد.

کد مطلب: ۱۴۸۲۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
هر عمل موثر و هدفمند با تفکر، خلاقیت و اجرای شبکه‌ای عظیم رخ خواهد داد

کوثر خسروی در نشست خبری و امضای تفاهم‌نامه حضور ناظران افتخاری در انتخابات خاطرنشان کرد: شبکه‌ دانش‌آموزی میدان ۱۴ صفر۳، شبکه‌‌ای قدرتمند است و از جهات نیروی فکری و اجرایی، دانش‌آموزان بسیار کوشایی در سراسر استان داریم.

وی با اشاره به جزئیات این طرح اظهار کرد: با تمام قوا در پی احیا و غنی‌سازی شبکه دانش‌آموزان میدان هستیم و از مسئولین تشکل‌ها خواستاریم که در این مسیر، تنها و تنها در پی احیا، حفظ و قدرتمند کردن این شبکه به دور از هیچگونه رقابت باشند و همچنین از مسئولین و شوراهای میدان در سراسر استان خواستاریم که‌ در احیای این شبکه مانند گذشته کوشا و متکی به نیروی دانش‌آموز باشند.

خسروی با اشاره به اولویت این طرح گفت: اولویت در اقدامات میدان ۱۴ صفر ۳، آموزش و غنی‌سازی دانش‌آموزان و پرورش خلاقیت و قوه‌ تحلیل در مسائل برای تحقق هدف جهاد تبیین است.

وی ادامه داد: حضور دانش‌آموزان به عنوان ناظرین افتخاری بر سر صندوق‌های رای را نمادی پرشور از یک مسیر ارزشمند می‌دانیم و معتقدیم دانش‌آموزان پس از کوشش و جهاد در مسیر تبیین و پس از طی‌ گام‌های موثر اجتماعی در روز انتخابات با نقشی دیگر در میدان حاضر شده و نماینده‌ مسیر جهاد تبیین و لبیک‌گوی فرمان مقام معظم رهبری هستند.

دبیر قرارگاه طرح میدان 14صفر۳ مطرح کرد: هدف این است که با آموزش و غنی‌سازی شبکه‌ انقلابی میدان، دانش‌آموزانی آتش‌به‌اختیار در عرصه‌‌ تبیین باشیم و متکی بر هدف والای ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) با قدرت و قوت علم و دانش، تحلیل و خلاقیت در نقش بر آب کردن نقشه دشمنان و قدرت بخشیدن به نوجوانان گام دوم انقلاب اسلامی بکوشیم.

خبرنگار : دانش‌آموز: زهرا زراعتکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار