معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

نمرات دانش‌آموزان باید به صورت مستمر تحلیل شود

کاشمر (پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت : ادارات آموزش و پرورش به صورت مستمر نسبت به تحلیل نمرات دانش آموزان و آسیب شناسی موانع یادگیری در بین دانش آموزان بپردازند.

کد مطلب: ۱۴۸۱۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
نمرات دانش‌آموزان باید به صورت مستمر تحلیل شود

به گزارش خبرگزاری پانا ؛ معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در سفر یک روزه خود به شهرستان کاشمر، ضمن بازدید از حوزه های امتحانات نهایی و حوزه های تصحیح اوراق امتحانی، در جلسه استانی ستاد آزمون ها به صورت وبیناری شرکت کرد.

معاون مدیر کل آموزش و پرورش در جلسه ای با حضور معاونین آموزشی ادارات آموزش و پرورش قطب شهید آیت الله مدرس (ره) به تشریح طرح و برنامه های حوزه آموزش متوسطه در ایام تابستان پرداخت و افزود: ادارات آموزش و پرورش به صورت مستمر نسبت به تحلیل نمرات دانش آموزان و آسیب شناسی موانع یادگیری در بین دانش آموزان بپردازند.

محمود رضایی افزود: اگرچه میانگین سطح نمرات نهایی دانش آموزان ادارات آموزش و پرورش قطب شهید آیت الله مدرس (ره) بالاتر از میانگین استانی است، اما استمرار و تقویت این موضوع در دستور کار معاونین آموزشی این ادارات باشد.

سعید تاج محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تعامل ادارات قطب شهید مدرس در راستای کیفیت‌بخشی به امور آموزشی، به ارائه گزارشی در خصوص برنامه های آموزش و پرورش این شهرستان در حوزه آموزش متوسطه پرداخت و افزود: توسعه قرائت‌خانه‌های دانش‌آموزی، استمرار اجرای طرح‌های موفقی چون کلینیک آموزشی، توجه ویژه به گروه‌های آموزشی و پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی از اولویت‌های آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در سال تحصیلی پیش‌رو است.

دانش‌آموزخبرنگار پانا: محمدرضا زارع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار