یکی از راه‌های سالم‌سازی محیط جامعه و خانواده ترویج اقامه نماز است

مشهد(پانا) - نشست خبری دبیران ستاد اقامه نماز با حضور سید احمد زوهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با محوریت نماز و اقامه آن برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۸۰۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
یکی از راه‌های سالم‌سازی محیط جامعه و خانواده ترویج اقامه نماز است

سید احمد زرهانی، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در این نشست بیان کرد: مسئله اقامه نمازمسئله اول نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری است.

زرهانی اظهار کرد: اقامه نماز اگر در کنار کتاب آسمانی و عدل به درستی اتفاق بیفتد ما می‌توانیم بهترین جامعه را داشته‌باشیم.

وی در ادامه افزود : آیین نامه‌ای که در دولت سیزدهم تحت عنوان ترویج فرهنگ نماز به تصویب رسید و برای ۱۹ دستگاه وظایفی جدید طراحی شد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور همچنین بیان کرد: با استفاده از سامانه سجاده می‌‌توان اقامه نماز در سازمان‌ها را بررسی کرد که در آینده به روز رسانی می شود.

وی با اشاره به آثار و برکات اقامه نماز در زندگی انسان گفت: با مشاهده اوضاع و احوال و روابط اجتماعی و تاثیرگذاری نماز بر شخصیت نمازگزارهم می‌توان به کیفیت اقامه نماز در سازمان‌ها دست یافت.

زرهانی رو به دبیران ستاد بیان کرد: یکی از بهترین کارهایی که شما می توانید انجام دهید این است که روحانیون مستقر در ادارات را که قالب به ده هزار نفر است را با کمک ستاد اقامه نماز به مدارس معرفی تا در هفته یک الی دو بار  آنجا اقامه نماز انجام دهند.

 قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در آخر اظهار کرد: ما امسال در آبان ماه سی و یکمین اجلاس را تحت عنوان «نماز نسل نو و رسالت ما» در بجنورد برگزار خواهیم کرد.

دانش آموز خبرنگار: رضوانه صلاحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار